Achizitie publica - Furnizare hartie igienica si servetele
Detaliu pentru invitatia numarul 326461
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326461/11.05.2012
Denumire contract: Furnizare hartie igienica si servetele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTICod fiscal: 4204224, Adresa: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Telefon: 021/2087725, 021/4106550 int 1644, 1645, Fax: 021/2087761, 021/2087738
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +40 2120877772, fax: +40 212087738/61, persoana de contact: Coman Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, sector 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare hartie igienica si servetele
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare hartie igienica si servetele
II.1.6) CPV: 33761000-2 - Hartie igienica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: conf Anexei B?inf privind loturileNOTA: In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea of, prezinta doc(cf prev. Legii nr.346/2004) care-i dovedesc incadrarea in categoria IMM, atunci acesta va constitui gar de part la jumatate din val mentionata. Gar de part se exprima in lei si trebuie sa fie valabila 100 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire a gar de part, cf art.86, alin.1 si 5 din HG nr 925/2006:1)instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2)Virament bancar in contul autor contract: se poate realiza in contul RO03TREZ7015005XXX000145, deschis la Trez Sect 1 (cod fiscal UM 0461 Bucuresti: 4204224).OP-ul reprezentand gar de part va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Operatorul economic va depune diligentele necesare constituirii gar de part tinand cont ca termenul dintre data depunerii si confirmarea in extrasul de cont al unitatii este de 4 zile lucratoare.Dovada constituirii gar de part va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre organismul mai sus mentionat. Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea of.3)Depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Of va fi respinsa daca nu este insotita de gar de part in cuantumul, forma si avand perioada de valab solicitate in doc de atribuire.Autor contract are dreptul de a retine gar de part cf art.87, alin.1 din HG nr. 925/2006.In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autor contr va retine contestatorului din gar de part suma de 1.724, 84 lei, calc in conf cu prev art.278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modif si compl ult, pentru lotul 2 conf Anexei B.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar de buna executie a contractului subsecvent de furnizare va fi de 5% (2, 5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta doc, cf prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, care-i dovedesc incadrarea in categoria IMM) din valoarea contractului subsecvent de furnizare fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90, alin.1 si 2 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea: formular 12AIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: formular 12BIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) si anume: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular 12C.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta: Formular 12D.- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: formular 12EOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducu Gheorghe Stancu, Dobre Catalin, Cristescu Maria si Stanciu Angela.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pentru persoane juridice, din care sa reiasa obligatiile exigibile, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa obligatiile exigibile, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, (eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrisul ?conform cu originalul?, cu mentiunea ca in cazul in care firma va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depuna documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleFormular 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii trei ani, conform art. 188, alin. 1, pct. a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFormular B3, MostreOfertantii vor depune cate o mostra din fiecare produs ofertat, in ambalaj original, etichetate si stampilate.Etichetele vor fi amplasate pe fiecare ambalaj si vor avea inscrise, in mod vizibil, urmatoarele: denumirea produsului; numele si adresa producatorului/distribuitorului; dimensiune; culoare; nr.straturi; data fabricatiei; stampila ofertantului;Daca nu se prezinta mostre oferta va fi declarata inacceptabila, in conformitate cu prevederile art. 36, alin. 1, lit. b). din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respinsa conform art. 81 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ertificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente in termen de valabilitate, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul. Se vor admite si certificari in curs de implementare. In acest caz solicitam prezentarea raportului de audit in urma caruia s-a dat aviz favorabil in ceea ce priveste sistemul de calitate. .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line sau de la sediul autoritatii contractante, pe baza de solicitare scrisa, in conformitate cu art. 40, alin. 2, din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 17:54