Achizitie publica - Furnizare hartie pentru copiator
Detaliu pentru invitatia numarul 345343
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345343/15.04.2013
Denumire contract: Furnizare hartie pentru copiator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILORCod fiscal: 4265795, Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 0214141619, Fax: +40 0214141963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 0214141619, fax: +40 0214141963, persoana de contact: Mihaela Toma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare hartie pentru copiator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona urmatoarele tipuri de hartie : Hartie copiator A4 80 g/mpHartie copiator A3 80 g/mpHartie copiator color A4 90g/mpHartie copiator format mare
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 717 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1 - 6.168, 22lei, lot 2- 216, 78 lei, lot 3 - 627.42 lei, lot 4 - 241.92 cu valab 90 zile de la data lim de dep a ofertelor. Gar de part irevoc se poate const prin vir banc in cont C.D. la T.O.M.B: RO76TREZ7005005XXX000154 sau prin instr de gar emis in cond legii de o soc banc ori de o soc.de asig, in orig.Gar se anex.in ext plic. ce cont oferta. In cazul in care garant se const prin vir banc, OP conf de banca se va anexa plic ce cont oferta. Daca ofert se incadr in categ. IMM, potriv Legii nr. 346/2004 cu modif si compl ulter, benef de reduc cu 50% a cerintei priv cuant gar de partic. In aceste situatii, ofert trebuie sa complet si sa ataseze la oferta "Declaratia pe prop. rasp. privind incadrarea in categoria IMM". Echiv. ptr. o gar de part. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anter. datei limita de depun.a ofert cu 5 zile. Daca garant de partic se constit printr-un instr de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigur, acesta treb sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din HG nr.925/2006 cu modif. si complet ulter, si posib ca autorit contract. sa poata retine suma de 3.084, 11 lei pt lotul 1, potriv. prev. art.278'1, alin.(1) din OUG nr.34/2006 cu modif si complet ulter, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa ca nefondata. Nerespectarea obligatiei de a prezenta garant. de particip asa cum a fost solicitata mai sus atrage dupa sine respingerea ofertei conf. art. 33, alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006, cu modif si compl. ulterioare. Retinerea garant de particip se va face potrivit art. 87 din HG nr.925/2006 cu modif si compl ulter si potrivit art.278'1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ulter. Dovada constit.garant.de part.trebuie sa fie prez.cel tarziu la data si ora stab. pt. desc.ofert.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se poate constitui: prin dep. de numerar la casieria CD (in baza unei solicit scrise) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, un procent de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului plus 14 zile. Autorit contract are oblig de a elibera/restitui garant de buna exec in cel mult 14 zile de la data indepl de catre contract a oblig asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006 republicata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006 sunt: Cristian Adrian Panciu, Ileana Luncan, Gaspar Istvan, Gina Bara, Alexandra Oprea, Valcea Elena Madalina, Madalina Ududoiu, Alexandru Tanase, Cristian Cotorobai, Dan Ramniceanu, Danut Ungureanu, Renatte Margaritescu, Mihaela Toma, Luminita Rada, Gheorghe Tudor , Marian Copaceanu.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conforma cu originalul, trebuie sa contina informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor solicitate prin caietul de sarcini . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/ copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
700
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
300
Descriere: Lot1si2 Masa 37, 5 puncte, Grosimea 37, 5puncte, Grad de alb 37, 5puncte, Opacitate la tiparire 37, 5puncte, Netezime 37, 5puncte, Rezistenta la tractiune 37, 5puncte, Umiditate 37, 5puncte, Cenusa 37, 5puncte Lot3 Masa 60 puncte, Grosimea 60puncte, Grad de alb 60puncte, Opacitate la tiparire 60puncte, Netezime60puncte Lot4 Masa 75 puncte, Grosimea 75 puncte, Grad de alb 75 puncte, Opacitatea la tiparire 75 puncte
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 14:21