Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare hartie pentru fotocopiatoare si imprimante


Detaliu pentru invitatia numarul 333148
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia Nationala pentru Locuinte
Numar invitatie: 333148/06.08.2012
Denumire contract: Furnizare hartie pentru fotocopiatoare si imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala pentru LocuinteCod fiscal: 11795581, Adresa: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3204460; 3206113, Fax: 3206110; 3202622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030828, telefon: +40 213076715, fax: +40 213202622, persoana de contact: Carmen Radu, Gabriela Nituica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul ANL situat in B.dul Unirii nr.61, bloc F3, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare hartie pentru fotocopiatoare si imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea necesarului de hartie pentru fotocopiatoarele si imprimantele din dotarea autoritatii contractante.
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 1641 Ron. Se va constitui prin virament bancar, scrisoare de garantie sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei va fi de cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neprezentarea dovezii de constituire a garantiei de participare conform cerintelor mentionate atrage excluderea ofertantului din procedura. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare(5% pentru IMM-uri). Se va constitui prinmtr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin 1 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: - declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34/2006;
- declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/2006;
- certificate care dovedesc indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local si bugetul general, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG nr.34/2006 care se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt Marian Iftimie Nicorici, Liviu Marchis, Carmen Radu, Dan Iliescu, Gabriela Nituica, Adrian Ilie.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. se solicita certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte declaratia privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani si bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat, in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte declaratia privind lista principalelor livrari de produse similare cu cele ofertate in ultimii 3 ani (formular 10), continand valori, perioade de livrare, beneficiari (denumire, adresa, nr.telefon, fax), indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se solicita documente din care sa rezulte certificarea sistemului propriu de management al calitatii in conformitate cu standardele in vigoare respectiv ISO 9001 sau alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer