Achizitie publica - Furnizare hrana granulata pentru vanat HR
Detaliu pentru invitatia numarul 336054
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336054/25.09.2012
Denumire contract: Furnizare hrana granulata pentru vanat HR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare hrana granulata pentru vanat HR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare hrana granulata pentru vanat
II.1.6) CPV: 15700000-5 - Furaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare Lot nr1- 259 lei, Lot nr 2-176 lei egal cu 1% dinvaloarea contractului pe loturi. Forma de constituire a garantiei de participare- virament bancar cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul nr RO38RZBR 0000 0600 0032 7472 deschis la Raiffeisen Bank Miercurea Ciuc sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prezentate mai sus , in cuantumul stabilit in prezenta documentatie, respectiva oferta va considerata inacceptabila si va fi respinsa. Perioada de valabilitate a garantiei va fi de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Daca este cazul se va prezenta Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlociu, intocmite conform Lege nr 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intrprinderilor mici si mijlocii, la vedere, daca este cazul, pentru constituirea a numai 50% din garantia de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind ciframedie de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse livrate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 14:08