Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE HRANA PENTRU ANIMALE


Detaliu pentru invitatia numarul 352573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CIRCUL GLOBUS BUCURESTI
Numar invitatie: 352573/13.08.2013
Denumire contract: FURNIZARE HRANA PENTRU ANIMALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCIRCUL GLOBUS BUCURESTICod fiscal: 4203873, Adresa: Aleea Circului, Nr. 15, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0318059877, Fax: +40 0318059877
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Circului, Nr. 15, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 021103, telefon: +40 0318059877, fax: +40 0318059877, persoana de contact: STANCA DUMITRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CIRCUL GLOBUS BUCURESTI, Adresa: Aleea Circului, Nr. 15, Sector 2, Bucuresti, Biroul achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE HRANA PENTRU ANIMALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de furnizare il constituie achizitia de carne de: pui, vitasi calOptiuni: Act adit.(art.6 din HG 925/2006: carne pui 1181, 12kg, carne vita 1536 kg, carne cal 1536 kg.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 61, 868.2 - 111, 362.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part.: Lot 1=330 lei; Lot 2=890 lei Lot 1+2=1220 lei.Perioada de valab.gar.pt.part.trebuie sa fie cel putin egala cu per.de valab. a ofertei.Dovada constituirii gar.de participare se va atasa in original.Pt.oper.ec.care se incadreaza in IMM vor constitui gar.de part.cu reducerea de 50%, se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta, decl.(form.4)privind incadrarea in categoria I.M.M. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M.se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Formele de constituire a gar.de participare care vor fi acceptate: conform art.86 din HG 925/2006 cualin.1: Gar.de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig.care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire(scrisoare de garantie bancara, in original ? completarea acesteia se face conform form.nr.3 ordin de plata confirmat de banca?original, un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.de asig.-original).Aut.contr.are dreptul de a retine gar.pt.participare in situatiile prev.la art.87, inclusiv art.38, alin. (4) din H.G. nr.925/2006, ofert.pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia ca oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. de achiz.in per.de valab.ofertei si in cazul prev.la art. 2781 din OUG 34/2006 .In masura in care C.N.S.C.respinge contestatia formulata de catre ofert.aut.contractanta va retine contestatorului o suma din garantia de participare in raport cu val.estimata a contr. conform art. 2781 din OUG 34/2006. CIRC&VARIETE GLOBUS BUCURESTI: cont Trez.sect.2 RO64TREZ7025006XXX000196Pt. o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent GP, echiv. pentru o GP depusa in valuta se va face la cursul BNR din data de 08.08.2013.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantieide buna executie: conform cu art. 90 (alin 1 sau 2) din H.G. nr 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sub forma unei scrisoride garantie bancarade buna executie (model inclus in vol. Formulare). Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul acestuia fara TVA.Contractantul va transmite autoritatii contractante dovada constituirii garantiei de buna executie in termen de maxim 7 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.: Prezentare formular 5 - Declaratie privind eligibilitatea, respectiv neincadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat si de tertul sustinator, daca este cazul. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Cerinta nr.2.: Prezentare formular 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006. Ofertantul/ofertantul asociat nu trebuie sa fie in una din situatiileprevazute la art.181 din OUG nr.34/2006. Formularul nr.6 pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul ofertelor depuse individual cat si de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractantava accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Cerinta nr.3.: Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inscrise la Sectiunea A, in copie conform cu originalul;Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta? fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine- Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.In cazul in care ofertantul a incheiat o conven?ie de tip esalonare/compensare a pla?ilor obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate documentele doveditoare a pla?ilor la zi a acestor e?alonari, original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul?.Cerinta nr.4.: Prezentare formular nr. 7.- Declaratie data de ofertant/ofertant asociat /tert sustinator/ subcontractant privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original. Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat, sunt urmatoarele: - Brandusa Novac Cornelia ? Manager-Rapa Adriana ? Manager Interimar;
- Gheorghisor Petruta - Contabil Sef;
- Ana Maria Hogea Butoiescu - Dir.adj. artistic- Membrii comisiei de evaluare a ofertelor: Presedinte cu drept de vot - Gheorghisor Petruta- Contabil Sef; Presedinte de rezerva cu drept de vot: Ana Maria Hogea Butoiescu - Dir.adj. artistic; Membrii: Stanca Dumitra - responsabil achizitii; Peter Marian - artist circ; Membrii de rezerva: Dumitru George - artist circ; Ivan Mariana- gestionara.Cerinta nr.5: Se completeaza Formular 8 - declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original semnata de reprezenantul legal. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratiaCerinta nr.6.: Prezentare formular nr. 9 - Declaratia , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. Declaratia va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original. Cerinta nr. 1 - Dovada inregistrarii la Registrul Comertului prin prezentarea Certificatuluiconstatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea conditiei individual, de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru Persoane juridice/fizice straine - Dovada formei de inregistrare, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Nota: In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea conditiei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Mentiune: Ofertantului clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor depuse la procedura, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitatea documentului in original/copie legalizata.Cerinta nr.2 Prezentatre document inregistrare sanitara ? veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, a activitatilor de productie si/sau de vanzare cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala, in conformitate cu art.18 din O.U.G. nr.42/29.01.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si ANSVSA nr.57/2010 cu modificarile si completarile ulterioare. Mentiune: Ofertantului clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor depuse la procedura, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitatea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala vizand activitatea din cel mult ultimii trei ani(2010, 2011, 2012) in suma de minim: Lot 1:50.900 leiLot 2:134.000 leiLot 1+2:184.900 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertei, a livrat produse similare celor solicitate prin caietul de sarcini, individual sau cumulat, in valoare de cel putin : Lot 1:16.900 lei fara tva, Lot 2:44.800 lei fara tva, Lot 1+2:61.700 lei fara tva., Cerinta nr. 2: Ofertantul va face dovada ca are in dotare mijloace izoterme de transport prevazute cu instalatie de frig, autorizatie conform Ordin A.N.S.V.S.A. NR.57/2010 cu modificarile si completarile ulterioare, necesare indeplinirii contractului., Cerinta nr. 3: Respectarea conformitatii produselor, privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului., Cerinta nr.4: - Informatii privind asocia?iiAsociere in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006. Daca este cazul, completarea formularului nr. 12 ? Acord de asociere., Cerinta nr. 5: In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare. Cerinta nr. 1: Standarde de asigurare a calitatii Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001. SR EN ISO 9001 sau echivalent, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, in domeniul ce face obiectul prezentului contract valabil la data limita de depunere a ofertei. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea. Nota: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea conditiei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana, Cerinta nr. 2: SREN ISO 22000:2005 -Sistem de management al sigurantei alimentelor, valabil la data limita de depunerea ofertelor sau Certificate echivalente emise de organizme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea. In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea conditiei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer