Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare hrana specializata pentru animale si asternut


Detaliu pentru invitatia numarul 331844
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA GRADINA ZOOLOGICA
Numar invitatie: 331844/16.07.2012
Denumire contract: Furnizare hrana specializata pentru animale si asternut
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA GRADINA ZOOLOGICACod fiscal: 4505375, Adresa: Str. Vadul Moldovei, Nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.269.06.02, Fax: 021.269.06.05
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vadul Moldovei, Nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014033, telefon: +40 212690602, fax: +40 212690605, persoana de contact: Mariana COANDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vadul Moldovei, Nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014033, telefon: +40 212690602, fax: +40 212690605, persoana de contact: Mariana COANDA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare hrana specializata pentru animale si asternut
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare hrana specializata si asternut pentru animale. Hrana preparata, uscata sub forma de seminte, batoane si blocuri minerale, precum si hrana umeda cu componenta diversificata, este folosita pentru speciile din colectia Gradinii Zoologice. Cantitatea totala de hrana solicitata prin caietul de sarcini este necesara pana la finele anului 2012.Livrarea se face in functie de comenzile autoritatii contractante.Valoarea estimata minima a intervaluluireprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie ? valoare in functie de care se vor evalua ofertele.Valoarea minima a achizitiei este de 360.000, 00 RON.Valoarea maxima a achizitiei este de 540.000, 00 RON.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, respectiv cea care va luata in considerare la elaborarea ofertelor.Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip in val de 7200lei.Forma de const a garantiei de particip: Conf prev art86 alin(1)din HG925/2006 garantia de particip se poate const prin: 1)instr de garantare irevocabil emis, in cond lg, de o soc bancara ori de o soc de asig;sau 2)virament bancar in contRO82TREZ7015010XXX000316, Trez Sect1;cod fiscal: 4505375 cu cond confirm acestuia de catre banca emitenta.Pt.IMM garantia de paticip poate fi const. in val de 50% din val.In acest caz dov const. garantiei de particip va fi insotita de Decl. pe propr rasp. priv. incadr in cat. IMM compl, prez. in orig, la vedere.Garantia de particip treb sa fie irevocabila si emisa in fav. aut.contr.Per.de valab a gar de particip va fi cel putin egala cu per min de valab a ofertei(90zile), cu pos prelungirii acesteia la cererea aut contr.Aut contr are drept de a retine garantia pt particip, ofert pierzand suma constit, at cand acesta din urma se afla in oricare din urm sit: a)Isi retrage ofert, in per de valab a acesteia;b)Oferta sa fiind stab castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofert;c)Ofert sa fiind stab castig, nu a constit garantia de buna exec in per de valab a oft.d) Ofert a contestat un act al aut contr la CNSC iar Cons resp contestatia, retinerea se va calc conf prev art. 278^1alin(1)OUG34/2006.Nota: a)In cazul constit garantiei de particip printr-un instrum de garantare emis de o soc bancara/soc de asig se va compl Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form. Dov constit garantiei de particip se va dep in orig la adr de la pct I.1.b. In cazul ofert care se asoc in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de particip poate fi const pe numele oricaruia dintre oper ec asociati.c.Aut ctr va elibera/restit garantia de particip conf prev art88 din HG nr.925/2006 pt aprob normelor de aplic a prev ref la atrib ctr de achiz pub din OUG 34/2006.d.Echiv pt o garant de particip dep in eur se va face la cursul BNR din data anter datei lim de dep a ofert cu 5 zile
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din val. ctr fara T.V.A.. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. art.90 alin.(1), alin(2) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond. prev. la art.90 alin.(3) din H.G nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia aut. ctr. va fi de 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig.are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in term. de 7 zile de la data semnarii ctr., sub sanct. rezilierii acestuia.Aut. ctr. va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art.91- 92 din H.G. nr. 925/2006. Ofert. poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conform. cu prev. Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 1 din Sectiunea III, in original. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.) Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea III, in original. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.). Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).NOTA: A) Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea III, in original. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.).Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4din Sectiunea III , in original, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea III, in original. Evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: ?Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director Dr. Oprea Ancuta Elena -Sef Serviciu Aprovizionare Ing. Dorcea Sabin -Inspector de specialitate Ing. Coanda Mariana ? responsabil achizitii -Cabinet Individual Avocatura ?Capisizu Sergiu Marin? -Comisia de evaluare: Coanda Mariana - presedinte cu drept de vot, membrii: Dorcea Sabin, Draghici Ramona Maria, Georgescu Claudia (membru de rezerva). ?Persoane care au aprobat bugetul aferent achizitiei: Primar General Municipiul Bucuresti - Sorin Oprescu, Consiliul General al Muncipiului Bucuresti: Cornel Pieptea, Manuela Violeta Popescu, Ancuta Sorina Comanici, Adrian Neacsu, Maria Popa, Marcel-Octavian Nicolaescu, Gabriel Naghi, Cristian Marian Olteanu, Valeriu Marian Manolache, Mihai Comanescu, Mihai-Doru Giugula, Ioan-Razvan Sava, Ion Stan, Remus- Catalin Campeanu, Mihai Peptan, Cornel Constantin Poterasu, Aurelia-Gratiela Draghici, Felix Mihai Tache, Bogdan Cristian Georgescu, Stefan Cristian Radulescu, Vladimir Alexandru Manastireanu, Andrei Nicolae, Mircea Rizoiu, Mihnea Stefan Talau, Ana Claudia Tapardel, Ion Cosmin Ilina, Dorin Popescu, Nicolae Sorin Margarit, Ramiro Robert Eduard Angelescu, Catalin Gheorghe Bologa, Dragos Florescu, Vlad Mustaciosu, Gigel Paraschiv, Lacramioara Alexandre Fontoura, Alexandru Dan Darabont, Ion Gabriel Tanase, Vasile Silviu Prigoana, Simona Cretu, Ionel- Cristinel Deaconescu, Marius-Cristian Tugurel, Catalin Lucian Iliescu, Mircea Cristian Raicu, Florin Vladan, Tiberiu Ionel Nicolin, Maria Mirela Dinu, Silviu Vaduva, Ioan Stetco, Radu Paul Orzata, Richard Vicentiu Ghita, Cornel George Comsa, Julia Zorkoczy, Eugenia Ana Maria Popescu, Stefanel Dan Marin si Cristina Elena Nicolescu.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii si de subcontractanti si de tertul sustinator.) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat), din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii Generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista privind principalele livrari de produse, Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare Standarde de asigurare a calitatiiCertificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentei proceduri sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer