Achizitie publica - Furnizare hrana specializata pentru animale si asternut
Detaliu pentru invitatia numarul 331844
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331844/16.07.2012
Denumire contract: Furnizare hrana specializata pentru animale si asternut
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA GRADINA ZOOLOGICACod fiscal: 4505375, Adresa: Str. Vadul Moldovei, Nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.269.06.02, Fax: 021.269.06.05
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vadul Moldovei, Nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014033, telefon: +40 212690602, fax: +40 212690605, persoana de contact: Mariana COANDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vadul Moldovei, Nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014033, telefon: +40 212690602, fax: +40 212690605, persoana de contact: Mariana COANDA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare hrana specializata pentru animale si asternut
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare hrana specializata si asternut pentru animale. Hrana preparata, uscata sub forma de seminte, batoane si blocuri minerale, precum si hrana umeda cu componenta diversificata, este folosita pentru speciile din colectia Gradinii Zoologice. Cantitatea totala de hrana solicitata prin caietul de sarcini este necesara pana la finele anului 2012.Livrarea se face in functie de comenzile autoritatii contractante.Valoarea estimata minima a intervaluluireprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie ? valoare in functie de care se vor evalua ofertele.Valoarea minima a achizitiei este de 360.000, 00 RON.Valoarea maxima a achizitiei este de 540.000, 00 RON.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, respectiv cea care va luata in considerare la elaborarea ofertelor.Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip in val de 7200lei.Forma de const a garantiei de particip: Conf prev art86 alin(1)din HG925/2006 garantia de particip se poate const prin: 1)instr de garantare irevocabil emis, in cond lg, de o soc bancara ori de o soc de asig;sau 2)virament bancar in contRO82TREZ7015010XXX000316, Trez Sect1;cod fiscal: 4505375 cu cond confirm acestuia de catre banca emitenta.Pt.IMM garantia de paticip poate fi const. in val de 50% din val.In acest caz dov const. garantiei de particip va fi insotita de Decl. pe propr rasp. priv. incadr in cat. IMM compl, prez. in orig, la vedere.Garantia de particip treb sa fie irevocabila si emisa in fav. aut.contr.Per.de valab a gar de particip va fi cel putin egala cu per min de valab a ofertei(90zile), cu pos prelungirii acesteia la cererea aut contr.Aut contr are drept de a retine garantia pt particip, ofert pierzand suma constit, at cand acesta din urma se afla in oricare din urm sit: a)Isi retrage ofert, in per de valab a acesteia;b)Oferta sa fiind stab castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofert;c)Ofert sa fiind stab castig, nu a constit garantia de buna exec in per de valab a oft.d) Ofert a contestat un act al aut contr la CNSC iar Cons resp contestatia, retinerea se va calc conf prev art. 278^1alin(1)OUG34/2006.Nota: a)In cazul constit garantiei de particip printr-un instrum de garantare emis de o soc bancara/soc de asig se va compl Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form. Dov constit garantiei de particip se va dep in orig la adr de la pct I.1.b. In cazul ofert care se asoc in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de particip poate fi const pe numele oricaruia dintre oper ec asociati.c.Aut ctr va elibera/restit garantia de particip conf prev art88 din HG nr.925/2006 pt aprob normelor de aplic a prev ref la atrib ctr de achiz pub din OUG 34/2006.d.Echiv pt o garant de particip dep in eur se va face la cursul BNR din data anter datei lim de dep a ofert cu 5 zile
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din val. ctr fara T.V.A.. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. art.90 alin.(1), alin(2) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond. prev. la art.90 alin.(3) din H.G nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia aut. ctr. va fi de 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig.are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in term. de 7 zile de la data semnarii ctr., sub sanct. rezilierii acestuia.Aut. ctr. va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art.91- 92 din H.G. nr. 925/2006. Ofert. poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conform. cu prev. Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii Generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista privind principalele livrari de produse, Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare Standarde de asigurare a calitatiiCertificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentei proceduri sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 16:04