Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE IMPLANT COHLEAR


Detaliu pentru invitatia numarul 332610
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC COLTEA
Numar invitatie: 332610/30.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE IMPLANT COHLEAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC COLTEACod fiscal: 4192960, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 021.314.27.44, Fax: 021.311.01.53
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030171, telefon: +40 123874118, fax: +40 123874123, persoana de contact: BACALU TATIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Romania, SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE IMPLANT COHLEAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1-SISTEMUL DE IMPLANT COHLEAR SONATA CU PROCESOR VOCAL OPUS 1- MIN 1, MAX 3 BUCLOT 2- IMPLANT COHLEAR CONCERTO SI PROCESOR VOCAL OPUS 2- MIN 1 BUC, MAX 3 BUC
II.1.6) CPV: 33185200-2 - Implant cohlear (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 559, 908 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 = 2983.74 lei, Lot = 2615.34 lei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 de zile de la data LIMITA DE primire a ofertelor. Se va contitui conform Art.86 alin.1-5 din HG 925/2006- printr-un instrument de garantare (formular nr.6) emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in favoarea aut.contractante care se va prezenta in original la deschiderea ofetelor, prin virament bancar in contul RO36TREZ7035006XXX011114, deschis la Trezoreria sectorului 3, CUI 4192960 sau prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante. In cazul in acre operatorul ec. formuleaza contestatia, iar CNSC Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma potrivit Art.287^1 lit.a)din OUG nr.34/2006 modificata. In cazul in care ofertantul se incadreaza in cat.IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Leg.346/2004, benef. de o reducere de 50% prev.la art.16 alin.2 din leg.mentionata.Ofertantul ca completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conf.Anexei nr.1 la OUG 27/2006 ptr.mod. si coml.legii 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului sub.const. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modaliartile prevazute de art.90 din HG 925/2006. - Formular nr.7
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii ec.vor face dovada ca ne se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din OUG 34/2006Dcumente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- Formularul nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- form.2Cerinta nr.2- Declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de Cerere oferta s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta- formular nr.3Cerinta nr.3- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006- form.4Personalul de cond. cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: - Director General -Prof.Dr.Anca Roxana Lupu- Director Medical - Dr.Parvulescu Mihaela- Dir.Financiar-Contabil- Ec.Hriscu Elena Daniela- Compartiment Achizitii- Ec.Ilie Marinela- Oficiul Juridic - C.J.IA Bacalu TatianaCerinta nr.4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul).Cerinta nr.5- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), privind obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul) Certificat constatator emis de O.N.R.C. - valabil cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data limita de deschidere a ofertelor ? (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul)din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei.Cerinta nr.2- Operatorul ec.va face dovada de apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului cadru prezentant Autorizatia de functionare a ofertantului emisa de MSF in termen de valabilitate (mod de prezentare copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cuprinzand si cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERTIFICAT MARCAJ CE, CERTIFICATE SAU ALTE DOCUMENTE EMISE DE ORGANISME ABILITATE IN ACEST SENS CARE SA ATESTE CONFORMITATEA PRODUSELOR, IDENTIFICATA CLAR PRIN REFERIRE LA SPECIFICATIILE SAU STANDARDELE RELEVANTEPRODUSELE OFERTATE SA FIE INREGISTRATE CA DISPOZITIVE MEDICALE LA MSP SAU SA AIBA MARCAJUL CE. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (sa fie deja implementat)certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer