Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE IMPLANT COHLEAR


Detaliu pentru invitatia numarul 344956
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC COLTEA
Numar invitatie: 344956/09.04.2013
Denumire contract: FURNIZARE IMPLANT COHLEAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC COLTEACod fiscal: 4192960, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 021.314.27.44, Fax: 021.311.01.53
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE IMPLANT COHLEAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33185200-2 - Implant cohlear (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 666.66 - 572, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui conformf Art.86 alin.1-5 din HG 925/2006- printr-un instrument de garantare (formular nr.9) emis in conditiile legii de o societate bancara oride o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, prin virament bancar in contul RO36TREZ7035006XXX011114, deschis la Trezoreria sectorului 3, CUI 4192960 sau prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante. In cazul in care operatorul economic formuleaza contestatia, iar C.N.S.C Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma potrivit Art.278 din OUG nr.34/2006. In cazul in care ofertantul se incadreaza in cat.I.M.M, astfel cum acestea sunt definite prin Leg.346/2004, beneficiaza de o reducere de 50% conform prevederilor art.16 alin.2 din legea mentionata.Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si comletarea legii 346/2004.Cursul euro B.N.R din data de 27.03.2013, egal cu 4.4032 lei.Garantia se va depune pana la data limita de depunere a ofertelor, atat in SEAP, cat si la sediul autoritatii contractante.Dovada garantiei de participare se va depune in sEAP semnata cu semnatura electronica de emitent si se va depune la sediul autoritatii contractante in original - pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
DA 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006. - Formular nr.10. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului inconditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului , sub sanctiunea rezilierii acestuia.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie - conform prevederilor art. 92 alin 2) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din OUG 34/2006Dcumente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completare si prezentare Formular nr. 1( inclusiv de catre tertul / tertii sustinatori, daca este cazul)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare Formular nr.2Cerinta nr.2- Declaratie pe propria raspundere prin care va certifica faptul ca participarea la procedura de Cerere de oferta s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completare si prezentare Formular nr.13Cerinta nr.3- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006- completare si prezentare Formular nr.14Personalul de conducere cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: - Director General -Prof.Dr.Anca Roxana Lupu- Director Medical - Dr.Parvulescu Mihaela- Dir.Financiar-Contabil- Ec.Hriscu Elena Daniela- Serviciul Achizitii- Ec.Ilie Marinela- Oficiul Juridic - C.J.IA Bacalu Tatiana- Ref de spec. Badea Camelia- Presedinte comisie de evaluare- Ec. Dinica Paula- membru in comisia de evaluare- Dr. Nicu Ovidiu - semnatar al caietului de sarcini- Conf. Dr. Anghel Ion- in calitate de membru cooptat al comisiei de evaluare a propunerilor tehniceCerinta nr.4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele(mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul).Cerinta nr.5- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), privind obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul) Certificat constatator emis de O.N.R.C. - prezentat in original /copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie, Operatorul economic va face dovada de apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului cadru prezentatAutorizatia de functionare a ofertantului emisa de MSF in termen de valabilitate ( mod de prezentare conform cu originalul).Actul normativ care impune obligativitatea acestei avizari: HG 1718/2008 privind organizarea si functionarea M.S., cu modificarile si compl.ulterioae, ale Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale republicata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cuprinzand si cifra de afaceri globala pe ultimi 3 (trei) aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERTIFICAT MARCAJ CE, CERTIFICATE SAU ALTE DOCUMENTE EMISE DE ORGANISME ABILITATE IN ACEST SENS CARE SA ATESTE CONFORMITATEA PRODUSELOR, IDENTIFICATA CLAR PRINREFERIRE LA SPECIFICATIILE SAU STANDARDELE RELEVANTEPRODUSELE OFERTATE SA FIE INREGISTRATE CA DISPOZITIVE MEDICALE LA MSP SAU SA AIBA MARCAJUL CE. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (sa fie deja implementat) certificat ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer