Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare implanturi dentare si material de augumentare


Detaliu pentru invitatia numarul 322677
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA NATIONALA DE SANATATE PUBLICA, MANAGEMENT SI PERFECTIONARE IN DOMENIUL SANITAR BUCURESTI
Numar invitatie: 322677/26.03.2012
Denumire contract: Furnizare implanturi dentare si material de augumentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA NATIONALA DE SANATATE PUBLICA, MANAGEMENT SI PERFECTIONARE IN DOMENIUL SANITAR BUCURESTICod fiscal: 26328134, Adresa: Str. Vaselor, nr. 31, sector 3, Bucuresti, Telefon: 0753093219, Fax: 021/253.21.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vaselor, nr. 31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021253, telefon: +40 212527834, fax: +40 212532115, persoana de contact: Marius Istrate
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Nationala de Sanatate Publica, Management si Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti, Adresa: Bucuresti, Str. Vaselor, nr.31, sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sanatate si invatamant)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare implanturi dentare si material de augumentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de implanturi dentare si material de augumentare - necesare la instruirea cursantilor inscrisi la cursul de atestare in implantologia orala.
II.1.6) CPV: 33132000-4 - Implanturi dentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 202, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia de participare in cuantum de 4000lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 (actualizata) prin: - scrisoare de garantie bancara, conform Formularul 11, in favoarea autoritatii contractante, prin- virament bancar in contul autoritatii contractante RO37TREZ7025005XXX011208 deschis la Trezoreria sect.2 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.- la casieria autoritatii contractante.- Cuantumul ce se retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 2023.4 lei.(1%)- Valabilitatea garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM- Garantia de participare se va returna de catre Autoritatea Contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 6% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Aceasta se va depune in original.Garan?ia de buna execu?ie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)- modalitatea de indeplinire : prezentare declaratie conformformularului" Declaratie privind eligibilitatea " ? Formularul 1 in original. Daca este cazul se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006modalitatea de indeplinire : prezentare declaratie conform formularului "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181" - Formularul 2 in original. Daca este cazul se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator.3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul 10 in original4)Certificat de participare la procedura cu oferta independenta"- Formularul 3 in original conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010.5)Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale si unitati administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6)Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine : - operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( Certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.7)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006;modalitatea de indeplinire : declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006- Formularul 4 in original.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: Prof.Univ.Dr. Cristian Vladescu/ Dir. General, Dr.Silvia Gabriela Scintee ? Dir. General Adjunct, Ec. Mirela Cismaru ? Dir.Economic-admin, Ec. Vucea Ileana ? CFP, Cristian Berinde- Cons. Jur., Marius Istrate ? achizitii publice, Dr. Denissa Serban, Dr. Lavinia Nanu ?Dir. CNECMMDF. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila)Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Pentru persoanele juridice/fizice straine : pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a ctivitatii profesioanle se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: - Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus la oferta (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor prezenta Informatii privind situatia economico-financiara ? Formularul Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer