Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE IMPLANTURI ORTOPEDICE


Detaliu pentru invitatia numarul 342556
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Numar invitatie: 342556/11.02.2013
Denumire contract: FURNIZARE IMPLANTURI ORTOPEDICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Romania, cod postal: 730143, telefon: +40 745895788, fax: +40 235312111, persoana de contact: Daniela Dumitrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE IMPLANTURI ORTOPEDICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: VALOAREA REPREZINTA ACHIZITIA PINA LA 31.12.2013 IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE.
II.1.6) CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 404 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare , reprezinta 2% din valoarea maxima fara TVA, in cuantumul IN SUMA DE1.968 LEI . Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunerii ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.11 Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 ^1 alin.1 din OUG nr.34/2006 este: intre 63000 si 420000 lei inclusiv - 1% din aceatsa valoare. Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se va depune scanata in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta idependenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art69^1 din OUG34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Persoane cu funcii de conducere: Manager: Dr.Dascalu Gheorghe, Director financiar contabil Ec. Sorescu Neculai , dir. medical -Dr.Croitoru Lelia; dir. ingrijiri- As.Ungureanu Nadia , Comisia de evaluare a ofertelor: Presedinte REF SP. BEJAN DIANA, membru, EC. TIPLEA CONSTANTINA, membru, JR. STIRBU ADRIANA, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp. Art. 180 din OUG 34/2066 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2066 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta Certificat Constatator emis de Oficiu National a Registrului Comertului, Aviz de functionare si anexa eliberat de M.S real/valabile la data limita de depunere a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - DIN CARE SA REIASA DATELE DE IDENTIFICARE ALE OFERTANTULUI, PRINCIPALA PIATA A AFACERILOR PRECUM SI CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI, ULTIMUL BILANT CONTABIL VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTEPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: SE SOLOCITA MOSTRE PENTRU TOATE PRODUSELE OFERTATE SI SE VOR PREZENTA PINA LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR, LA SEDIU SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI - STRADA STEFAN CEL MARE , NR.233 VASLUI , BIROU REGISTRATURA, DECLARATIE PRIVIND PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE DIN ULTIMII 3 ANI FORMULARUL DIN SECTIUNEA " FORMULARE SI MODELE" FIRMA DISTRIBUITOARE TREBUIE SA POSEDE CERTIFICATE ISO 9001 sau echivalent, ETC.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer