Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare imprimante format A3, monocrom ? 28 bucati


Detaliu pentru invitatia numarul 337681
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEA
Numar invitatie: 337681/18.10.2012
Denumire contract: Furnizare imprimante format A3, monocrom ? 28 bucati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEACod fiscal: 2540783, Adresa: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250737777, Fax: +40 250737620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195, telefon: +40 250737777, fax: +40 250737620, persoana de contact: Iulian Tomulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL DGFP VALCEA, RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195, telefon: +40 250737777, fax: +40 250737620, persoana de contact: Iulian Tomulescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare imprimante format A3, monocrom ? 28 bucati
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare imprimante format A3, monocrom ? 28 bucati
II.1.6) CPV: 30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 451, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi valabila 60 de zile de la data limita de depunere o ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare (Formular 12): valoarea garantiei de participare se constituie in conformitate cu art. 85 din HG 925/2006 si este in suma de 9.000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Nota 1: Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu prevederile legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru aceasta ofertantii trebuie sa depuna documentele necesare pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Modul de restituire a garantiei pentru participareGarantia de participare se restituie: ? - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de furnizare.- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.- in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.231, 31 lei, in cond. Art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) Garantia de buna executie se contituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie este irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea Prezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? - formular 3.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Cerinta nr. 2Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 1811.) Prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)? ? formular4.2.)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul.3.) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul.4.) Cazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza fapte, in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - formular 5.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUGnr. 34/2006. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. - Formular 6.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Gogirnoiu Gheorghe, Hrebenciuc Ioan, Vlasceanu Veronica, Matulescu Carmen, Dragoi Daniela, Preda Valentin, Tomulescu Iulian, Colniceanu Maria, Angelescu Ion, Gidea Liviu, Petre Emilia, Busuioc Aurelian, Balasoiu Constantin.Cerinta nr. 5Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 7. Cerinta nr. 1Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Pentrupersoane juridiceromane: - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu furnizarea de echipamente TI.Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat ¦Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani ? cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale aferente ultimilor 3 ani, de cel putin 900.000 de lei, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Solicitat pentru a se verifica daca situatia economico-financiara a ofertantului permite derularea contractului in bune conditii.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul mediu anual lei/euro al BNR, astfel: - 4.2373 lei/euro pentru anul 2009- 4.2099 lei/euro pentru anul 2010- 4.2379 lei/euro pentru anul 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniSe va prezenta o Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Formularul 9 din care rezulta incheierea si indeplinirea, a unu sau mai multe contracte avand ca obiect livrarea de produse similare., Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta efectuarea in ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor a minim 1 contract si maxim 2 contracte de furnizare produse similare in valoare totala de cel putin 450.000 de lei fara TVA. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita derecomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul derularii contractuluiau fost inregistrate neconformitati; Ofertantultrebuie sa prezinte documente din care sa reiasa certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2001 sau echivalent la comerciant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer