Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Imprimante laser monocrom A4 - 130 buc si Multifunctionale laser color A4 - 5 buc


Detaliu pentru invitatia numarul 332541
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1
Numar invitatie: 332541/27.07.2012
Denumire contract: Furnizare Imprimante laser monocrom A4 - 130 buc si Multifunctionale laser color A4 - 5 buc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1Cod fiscal: R 12293095, Adresa: strada.Biserica Amzei nr.21-23 sect.1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.311.91.10 int. 113, Fax: 021.319.99.92
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor, taxelor locale si a altor venituri ale bugetelor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Imprimante laser monocrom A4 - 130 buc si Multifunctionale laser color A4 - 5 buc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Imprimante laser monocrom A4 - 130 buc si Multifunctionale laser color A4 - 5 buc
II.1.6) CPV: 30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru Lotul 1 - 1400 lei; Pentru Lotul 2 - 300 lei; Pentru Lotul 1 si 2 - 1700 lei. Garantia de participare va fi valabila pentru o perioada de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie sub forma :1)de virament bancar in contul: Cod IBAN: RO 78 TREZ 7015 006X XX00 0200 Trezorerie Sector 1, Beneficiar: D.G.I.T.L. S1, CUI: 12293095, Mentiuni: Garantie de participare ;2) deScrisoare de Garantie Bancara, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. perioada de valabilitate a ofertei.Dreptul achizitorului de a retine suma de :733lei pentru lotul 1; respectiv 894 lei pentru ambele loturi, in situatia in care CNSC respingecontestatia formulata de ofertant, in conformitate cu prevederile art. 278ยน din OUG nr. 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoanele juridice straine instrumentele de garantarevor fi eliberate de o societate bancara ori de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.Precizare: in situatia in care un ofertant constituie garantia de participare in cuantum de 50% din sumele aferente, in baza prevederilor art 16 alin (2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta in mod obligatoriu acte doveditoare in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formulare obligatorii: -Declaratie privind eligibilitatea ? Formular nr. 1;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OUG 34/2006 ? Formular nr. 2 (persoanel implicate in procedura de atribuire: Dna Dorina Vasile ? Director General, Dna Ortansa Frone Borcea ? Director General Adjunct al Directiei Economice, Alexandru Macaneata Vamos ? Sef Serviciu Juridic si Solutionare Contestatii, Codrut Cocota ? Sef Serviciu Contabilitate, Liviu Ciulacu ? Sef Birou Prelucrare Automata a Datelor si Plati Electronice, Carmen Bogdan ? Compartimentul Achizitii Publice);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 3;
-Declaratie privind calitatea de participant ? Formular nr. 4;
-Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular nr. 5;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal in a carei competenta de administrarese afla contribuabilul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat - original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul - Din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent in administrarea impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul local - original/ copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul - Din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ?, Fisa experienta similara (cel putin o fisa) insotita de recomandare din partea beneficiarului (minim 1 recomandare) - Certificat privind sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 pentru societate, sau echivalent - original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP. Pentru vizualizarea Documentatiei de atribuire operatorii economici trebuie sa utilizeze un program, care se descarca gratuit de pe site-urile furnizorilor de certificate semnaturi electronice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer