Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE PENTRU PRIMA DOTARE A SEDIULUI NOU AL JUDECATORIEI CIMPENI


Detaliu pentru invitatia numarul 333601
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL ALBA
Numar invitatie: 333601/13.08.2012
Denumire contract: FURNIZARE IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE PENTRU PRIMA DOTARE A SEDIULUI NOU AL JUDECATORIEI CIMPENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL ALBACod fiscal: 4765863, Adresa: IULIU MANIU 24, Alba Iulia, Telefon: 0258/811788, Fax: 0258/811788
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IULIU MANIU 24, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510111, telefon: +40 0258/811788, fax: +40 0258/811788, persoana de contact: CORNELIA STANCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TRIBUNALUL ALBA, str.IULIU MANIU 24, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510111, telefon: +40 0258/811788, fax: +40 0258/811788, persoana de contact: TULBURE FLOARE, CORNELIA STANCIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE PENTRU PRIMA DOTARE A SEDIULUI NOU AL JUDECATORIEI CIMPENI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului: achizitionarea de imprimante si multifunctionale pentru prima dotare a sediului nou al Judecatoriei Cimpeni.Livrarea produselor se va face la sediul Judecatoriei Cimpeni
II.1.6) CPV: 30232000-4 - Echipament periferic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA: 1.000 lei Se constituita in formele precizate de art.86 din HG 925/2006 prin : -Formular J. in cazul in care se constituie prin scrisoare de garantie bancara.-Ordin de plata vizat de banca, beneficiar Tribunal Alba, cod fiscal 4765863, cod IBAN RO18TREZ0025005XXX000145 deschis la Trezoreria Alba Iulia- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara.Nota: - In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
DA ;Va fi5 % din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica atribuitSe constituie conform art. 90, alin. 1din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea (formular A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(formular B), Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69^ din OUG 34/2006 (formular C) - se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator; Formularul C este o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membri in cadrul consiliului de administrare/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sot/sotie /ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute inart. 69 lit. a), din O.U.G. nr. 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume : - Muresan Cornelia ? Presedinte Tribunal Alba, Mocan Aurelian- vicepresedinte Tribunal Alba, Stanciu Cornelia ? Manager economic, Ciuhat Gabriela ? consilier, Tulbure Floare - Consilier tehnic Tribunalul Alba , Bura Adina - Specialist IT Tribunalul Alba, Marginean Traian- specialist IT Tribunalul Alba, Paslaru Carmen -specialist IT, Tribunalul Alba .- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- Certificate fiscale, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, privind plata obligatiilor catrebugetul de stat si bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se organizeaza prezenta procedura; Persoane juridice/fizice romane ? Certificatul constatator (sau alt document echivalent) emis de ONRC de pe langa Tribunalul Teritorial, in conformitatecu prevederile Legii nr. 26 /1990 privind Registrul Comertului (original/copie legalizata/copie conform cu originalul).In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizataPersoane juridice /fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare/ori apartenenta din punct de vedere profesional (prezentate in traducere legalizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 aniFormular D
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari- formularul G, Minim o recomandare de la beneficiari/clienti-prezentata in una din formele: in original /copie legalizata/copie conform cu originalul - certificat de managment al calitatii sau echivalent -SREN ISO 9001 ;original/copie legalizata/ conform cu originalul;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se gaseste pe SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer