Achizitie publica - FURNIZARE IMPRIMATE LA COMANDA
Detaliu pentru invitatia numarul 332748
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332748/31.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE IMPRIMATE LA COMANDA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTICod fiscal: 4283570, Adresa: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Telefon: 318.05.11, Fax: 318.05.54
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050098, telefon: +40 213141500, fax: +40 213141500, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUUB STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 169 SECTOR 5 BUCURESTI SALA 85 PARTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE IMPRIMATE LA COMANDA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE IMPRIMATE LA COMANDA
II.1.6) CPV: 22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 357, 973.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare, reprezinta 1% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot in parte fara TVA = 68.46 lei pentru lotul nr.1; de 204.84 lei pentru lotul nr. 2; de 344.64 lei pentru lotul nr. 3; de 1326.30 lei pentru lotul nr. 4; de 50.99 lei pentru lotul nr. 5; de 21.83 lei pentru lotul nr. 6; de 37, 68 lei pentru lotul nr. 7; de 920, 84 lei pentru lotul nr. 8; de 190, 48 lei pentru lotul nr. 9; de 413, 68 lei pentru lotul nr. 10.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 30 zile de la data deschiderii ofertelor. Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii SUUB ?RO36TREZ7055005XXX000176 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; - prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a sumei solicitate in numerar; In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor In conformitate cu Art. 2781*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului si anume 1% din valoarea maxima eztimata adica de 1326.30 lei pentru lotul nr. 4; de 980.84 lei pentru lotul nr. 8.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Comp. form. nr.2;Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea-Comp. form. nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG34/2006-Comp. form. nr.4;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Comp. form. nr. 6;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare(pers.cu functie de decizie: Manager-Conf.Dr.Catalin Cirstoiu;Director Fin.-Cont.-Ec. Liana Saulea;Director Medical-Prof.Dr.Dragos Vinereanu;Director Ingrijiri-As.Pr.Claudia Dobre);Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?Conform cu originalul?;Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor-ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarilor;Autorizatia de functionare ca unitate protejata conform legii 448/2006 emisa de Parlamentul Romaniei publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 1006 din 18/12/2006, xerocopie semnata si stampilata conform cu originalul;Ordinul privind autorizatia de functionare ca unitate protejata conform legii 448/2006 emisa de Parlamentul Romaniei publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 1006 din 18/12/2006, xerocopie semnata si stampilata conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Fisa de informati generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Decl. privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani.2. In cazul existentei subcontractantilor-prezentarea urmatoarelor formulare: a. Acord de subcontractare.b. Partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIRECT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 10:32