Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare in leasing a 1 buc. concasor mobil


Detaliu pentru invitatia numarul 320442
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CITADIN ZALAU SRL
Numar invitatie: 320442/20.02.2012
Denumire contract: Furnizare in leasing a 1 buc. concasor mobil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCITADIN ZALAU SRLCod fiscal: RO 27243753, Adresa: STR. FABRICII, NR. 28, Zalau, Telefon: 0260612837, Fax: 0260611543
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Fabricii, Nr. 28, Zalau, Romania, cod postal: 450081, telefon: +40 260612837, fax: +40 260611543, persoana de contact: EUGENIA MAIER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Fabricii, nr.28, Zalau, Romania, cod postal: 450081, telefon: +40 260612837, fax: +40 260611543, persoana de contact: Eugenia Maier
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparatii si intretinere strazi, amenajari si intretinere zone verzi, ecarisaj, salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare in leasing a 1 buc. concasor mobil
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia in leasing a 1 buc. concasor mobil cu falci
II.1.6) CPV: 43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Valoareagarantieide participare: 5000 leiNota: in cazulofertantilor din categoria IMM-urilor facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru garantia de participareestede50% dinvaloareamentionata ? completare Formular anexa-Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile deladatalimitaa depuneriiofertelor-Forma de constituire a garantiei de participare: Toate optiunile din art. 86 - HG 925/2006, actualizata ; contul nostru nr.RO87BRDE320SV12115963200 deschis laBRD Zalau;CFRO27243753Daca se va utiliza scrisoare de garantie bancara, se va completaconform Formularindicat in Sectiunea FormulareCuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 din OUG nr.34/2006:1% din valoarea estimataRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completare Formular Declaratie privind eligibilitateaNota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.De asemenea cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator , daca este cazul.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completare Formular anexaNota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Cerinta pentru neincadrarea in preved. art. 181 lit. a), lit.c^1) si lit. d), trebuie indeplinita si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 ( evitarea conflictului de interese ) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completare Formular anexa Nota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane de decizie in cadrul CITADIN ZALAU SRL ref. la prezenta procedura: Director executiv- ing.Nicora Virgil, Director economic- ec. Kulcsar Szabo Andras , Jr.Crisan Valeriu, Sef at. mecanic-ing. Chifelea Florian si sing. Maier Eugenia - biroul achizitii.4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Certificatde atestarefiscalaeliberatdeorganuldeadministarefiscalaal unitatiiadministrativteritoriale deperazacareiasocietateaaresediulsocialprivindplataobligatiilor scadenteinlunaanterioaraceleiincaresedepuneoferta, labugetulgeneralconsolidat, inoricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.- Certificat fiscaleliberatdeCompartimentulImpozitesiTaxeLocalealeunitatiiadministrativteritorialedeperazacareiasocietateaaresediulsocial, caresaatestecasocietateaofertantanuare datoriiscadenteinlunaanterioaraceleiincaresedepuneoferta, labugetullocal, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Incazulincarenudepunedocumentulintermenulsolicitatsauarerestantelaplataacestora, autoritateacontractantavauzadedreptuldeaexcludedinproceduraacestofertant, trecandlaaceiasipasipentruoperatoruldepepozitiaurmatoare.Persoanelefizice sau juridice straine vor prezenta documenteechivalente in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii ec. prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota : In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr 310/ 2010- Completare Formular anexaNota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna , completarea Formularului se va face in numele asocierii si va fi semnata de fiecare asociat Cerinta nr. 1Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata.Nota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani in valoare de minim 150.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse similarein ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), cu valori, beneficiari, perioade de livrare, Cerinta nr.2Prezentareaa cel putin unui contract prin care sa confirme ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare, in valoare deminim100.000 lei, Cerinta nr.3Recomandaredinparteabeneficiarului, pentru contractul prezentat, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.5Informatii privind asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP -www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer