Achizitie publica - Furnizare in leasing autovehicul pentru serviciile de asistenta sociala
Detaliu pentru invitatia numarul 336569
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336569/03.10.2012
Denumire contract: Furnizare in leasing autovehicul pentru serviciile de asistenta sociala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARADCod fiscal: 17090393, Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad, Telefon: 0257210055, Fax: 0257210055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 decembrie 1918 nr.14, arad, Romania, cod postal: 310134, telefon: +40 257210055, fax: +40 257210055, persoana de contact: camera 5 secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad str. 1 Decembrie 1918 nr.14, compartiment achizitii publice, camera 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare in leasing autovehicul pentru serviciile de asistenta sociala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia are ca scop achizitionarea de autovehicul prin leasing financiar, necesara Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad
II.1.6) CPV: 34114300-2 - Vehicule pentru serviciile de asistenta sociala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 516 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la cerere de ofertaeste de 1290.32 lei. Modul de constituire a garantiei poate fi prin ordin de plata in contul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad nr. RO59TREZ0215006XXX010304 deschis la Trezoreria Municipiului Arad, prin lichiditati depuse la casieria Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str 1 decembrie 1918, nr 14, cam. 8 (Casierie), prin scrisoare de garantie bancara eliberata in favoarea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, conform formularului nr. 12 sau polita de asigurare. DOVADA CONST.GARANTIEI, DUPA CAZ INSOTITA DE DECL.DE INCADRARE IN CATEG. IMM, VOR FI ATASATE OFERTEI, INTR-UN PLIC SEPARAT, LA VEDERE. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare dupa cum urmeaza: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in termen de pana la 15 zile de la semnarea contractului;
-oferta sa fiind stabilta castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.-se va retine contestatorului careuia i-a fost respinsa contestatia ca nefondat de catre CNCS suma calculata conform art. 278^1/OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5 % din valoarea contractului fara TVA, garantia trebuie sa fie irevocabila. Se va constitui in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar pers.straine vor prez.traducere autorizata.forma de const.cf.art.90 din HG925/2006. Tinand seama de specificul contr.nu se accepta cons.garantiei prin retineri succesive.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pt ofertant/toti asociatii/tert sustinator declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.-formular 5; declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181din O.U.G. nr. 34/2006 pt tert sustinator ? formular 5A;Cerinte de calificare pt ofertant/toti asociatii: Formular nr.2- Declaratia privind calitatea de participant la procedura ;Formularul 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Cerinte de calificare pt ofertant/toti asociatii/tert sustinator: Formular nr.1- Declaratie privind eligibilitatea ? neincadrarea in prev. art.180 din OUG34/2006) si neincadrarea in art.181.Formular 4 - Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modif. Si complectarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pt atribuirea contractului ? persoana cu functie de decizie director general dr. Edita Iuhasz, membrii comisiei: Valentina Pocola; Viorica Iancu, Diana Jurca, Iuhasz Alexandru; Florica Bunaciu .Persoanele juridice romane vor prezenta- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice) - din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local ? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie sa nu prezinte datorii restante in luna anterioara celei in care se depune ofertele.In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, texelor si contributiilor de asigurari sociale autritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documentele edificatoare pt dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica preved. Art.182 din OUG 34/2006 cu modif. Si complectarile ulterioare.Nota: este exclus din procedura pt atrib. Contractului de achizitie publica orice ofertantcare se afla in oricare din sit.prev.de art.180 si art.181 sin OUG 34/2006 priv.atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, a contractelor de concesiune servicii cu modif.si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sua compensarilor aprobate de care organele competente in domeniu. Pers.juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul procedurii de achizitie.Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca : - ofertantul va desfasura activitati similare cu obiectul prezentei proceduri, respectiv ca obiectul de activitate (CAEN 6491 ? Servicii de leasing financiar, specific societatilor de leasing sau CAEN 7711 ? Activitati de inchiriere si leasing cu autoturisme si autovehicule rutiere usoare) al ofertantului corespunde cu cel care face obiectul contractului;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei.Autorizatie de service din care sa rezulte ca ofertantul, respectiv, furnizorul sau producatorul sau distribuitorul de autovehicule sau o societate terta cu care ofertantul are un contract de colaborare, poate asigura service-ul autovehiculelor in Romania;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de activitate sa fie de minim 120000 lei; convertirea in lei si euro pentru of. romani si straini se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR pt aniirespectivi.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta de calificare a societatii de leasing/societate bancar/tert sustinator: Ofertantul va face dovada (in ultimii 3 ani socotiti prin raportare la data depunerii ofertei) finantarii in sistem leasing a achizitiei de autovehicule de orice natura, prin prezentarea a maxim 2 contracte a caror valoare insumata a echipamentelor sa fie de minim 60000 lei, fara TVA.Cerinta de calificare a furnizorului de autovehicule/tert sustinator: Ofertantul va face dovada (in ultimii 3 ani socotiti prin raportare la data depuneii ofertei) furnizarii de autovehicule prin prezentarea a maxim 2 contracte a caror valoare insumata a autovehiculelor sa fie de minim 60000 lei, fara TVA., se va prezenta informatii cu privire la personalul de specialitate certificat ISO 9001:2008 sau echivalent ?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie .ro sau sediul dgaspc arad
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 10:54