Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare in leasing pentru 2 buc. microbuze: 1 buc. microbuz M1 (conform RNTR 2) si 1 buc. microbuz M2 (conform RNTR 2)


Detaliu pentru invitatia numarul 356910
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIU
Numar invitatie: 356910/13.01.2014
Denumire contract: Furnizare in leasing pentru 2 buc. microbuze: 1 buc. microbuz M1(conform RNTR 2) si 1 buc. microbuzM2 (conform RNTR 2)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIUCod fiscal: RO1284717, Adresa: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Telefon: +40 246213003 / +40 246211528, Fax: +40 213110521
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080013, telefon: +40 246213003 / +40 246211528, fax: +40 213110521, persoana de contact: ILIANA SPIRIDON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080013, telefon: +40 246213003 / +40 246211528, fax: +40 213110521
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare in leasing pentru 2 buc. microbuze: 1 buc. microbuz M1(conform RNTR 2) si 1 buc. microbuzM2 (conform RNTR 2)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare in leasing pentru 2 buc. microbuze: 1 buc. microbuz M1(conform RNTR 2) si 1 buc. microbuzM2 (conform RNTR 2).Termenul de livrare a 1 buc. microbuz M1(conform RNTR 2) si 1 buc. microbuzM2 (conform RNTR 2) la sediul achizitorului :15 zile calendaristice de la intrarea in vigoare a contractului. Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este 0 (zero) lei.
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 499, 868.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 9997, 37LEI2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 (nouazeci) zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor specificat in invitatia de participare aferenta procedurii;3. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/ 2006 astfel: i) prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO 66 BRDE 190 SV 01168391900 deschis la BRD Sucursala Giurgiu. Ordinul de plata, va purta viza bancii si va fi prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate; ii) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 4. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta in RON pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leulse va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.5. Ofertantul care depune documente prin care dovedeste ca face parte din categoria I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de participare specificat la punctul 1.6. Nota: In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul renunta la contestatie conform art. 278 indice 1, alin. 2 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma stabilita conform art. 278 indice 1 , alin. 1, lit. b) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 (cinci) % din pretul contractului, fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in conditiile prevazute la art. 90 alin (1) si alin (3) din HG 925/2006, la incheierea contractului. 3. Ofertantul declarat castigator care a depus documente prin care dovedeste ca face parte din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004 cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de buna executie specificat la punctul 1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se completeaza Formularul nr. 1care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului. Documentul va fi prezentat de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru operatorii economici straini se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. ?Certificatul de cazier judiciar? al operatorului economic eliberat de Ministerul Administratiei si Internelor sau certificat echivalent eliberat de autoritatea competenta din tara de origine a operatorului economic, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca operatorul economic nu figureaza in cazierul judiciar. Documentul va fi prezentat in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotit de traducerea in limba romana efectuata de un traducator autorizat, dupa caz. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate ?Certificatul de cazier judiciar? sau certificatul echivalent in original sau copie legalizata, insotit de traducerea in limba romana efectuata de un traducator autorizat, dupa caz.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 2 autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie autentica data in fata unui notar.3. ?Certificatul de cazier fiscal? al operatorului economic eliberat de Administratia Finantelor Publice in raza careia operatorului economic isi are domiciliul sau certificat echivalent eliberat de autoritatea competenta din tara de origine a operatorului economic, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca operatorul economic nu figureaza in cazierul fiscal. Documentul va fi prezentat in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotit de traducerea in limba romana efectuata de un traducator autorizat, dupa caz. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate ?Certificatul de cazier fiscal? sau certificatul echivalent in original sau copie legalizata, insotit de traducerea in limba romana efectuata de un traducator autorizat, dupa caz.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 3 autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie autentica data in fata unui notar.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se completeaza Formular nr. 3care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului. Documentul va fi prezentat de fiecare asociat, dupa caz.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se completeaza Formularul nr. 2 , care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului, precum si de fiecare asociat, dupa caz . Pentru tertul sustinator se solicita declaratie de neincadrare in prevederile art. 181 lit.a), lit.c^1 si lit.d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator completeaza corespunzator Formularul nr. 2 A, care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului. Pentru operatorii economici straini se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completarile ulterioare.6. Certificatul pentru participare cu oferta independenta conform Ordin nr 314/2010 al presedintelui ANRMAP. Se completeaza Formularul nr. 4 ?Certificatul de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta conform Ordin nr 314/2010 al presedintelui ANRMAP? care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal/reprezentanti legali al/ai intreprinderii/asocierii care va participa la procedura de achizitie publica.7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 privind conflictul de interese. Se completeaza Formular nr. 5 ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006? care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului si, dupa caz, de fiecare din asociati, de tertul sustinator, precum si de fiecare din subcontractanti. Ofertantul / Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul CN APDF SA Giurgiu sunt: Patrichi Laura Monica - Membru A.G.A., Stoian Tudor - Membru A.G.A., Olea Viorel Ion - Membru A.G.A, Matei Cristian - Director General, Ofiteru Danut Gabriel - Director General Adjunct, Toader Maria - Director Financiar, Burducea Marcel ? Inginer Sef, Spiridon Iliana - Sef Serviciu Achizitii si Aprovizionare, Costea Dragos Ovidiu - Sef Birou Juridic, Iatan Marian ? Sef serviciu Transporturi, Iliescu Viorel Ion ? Responsabil Achizitii.8. ?Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale? eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social ? datorii la bugetele locale ? din care sa reiasa ca ofertantul / asociatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?de reprezentantul legal al ofertantului, precum si de fiecare asociat, dupa caz.9. ?Certificat de atestare fiscala? privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul / asociatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?de reprezentantul legal al ofertantului, precum si de fiecare asociat, dupa caz.In cazul in care ofertantul/asociatul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.10. Operatorul economic strain va prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.11. In cazul unei oferte comune, depusa de un grup de operatori, cerintele de la capitolul III.2.1.a) ?Situatia personala a candidatului sau ofertantului? trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte. (i) Ofertantul care este operator economic roman va prezenta in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, documentul?Certificat constatator? eliberat de ?Oficiul registrului comertului? de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati similare celor care fac obiectul achizitiei publice. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate ?Certificatul constatator? in original sau copie legalizata;(ii) Ofertantul care este operator economic strain va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati similare celor care fac obiectul achizitiei publice.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata, insotit de traducerea in limba romana, in original, efectuata de un traducator autorizat, dupa caz.NOTA: In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calificare de la III.2.1.b), privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati. Se solicita camedia cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiatisa fie cel putin egala cu suma de 900.000 lei. Ofertantul va prezenta bilanturi contabile/ documente edificatoare in vederea dovedirii indeplinirii cerintei de calificare, in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?. Operatorii economici care sunt persoane juridice /fizice straine vor prezenta bilanturi contabile/documente edificatoare prevazute de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru ultimii trei ani financiari incheiati, in vederea dovedirii indeplinirii cerintei de calificare, care vor fi prezentate in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?. Operatorii economici care sunt persoane juridice /fizice straine vor prezenta traducerea in limba romana efectuata de un traducator autorizat a documentelor solicitate mai sus, in copie lizibila, stampilata si semnata pentru conformitate de reprezentantii legali ai ofertantului., Sustinerea economico ? financiara. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica, conform art. 186 alin (1), (2) si (3)din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm(Formularul nr. 15) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara. Se va prezenta, in original ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare celor care fac obiectul procedurii de achizitie. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara prin prezentarea furnizarii (in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei) de produse similare in bazaa maximum 2 (doua) contracte, produse in valoare totala/cumulata cel putin egala cu suma 490.000 lei, fara TVA., Informatii privind subcontractantii: Se solicita, dupa caz, completarea ?Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?: in cazul in care exista subcontractanti, sesolicita prezentarea acordurilorpreliminare de subcontractare completate pentru toti subcontractantii, semnate de ambele parti, din care sa rezulte cel putin: (i) Datele de identificare ale subcontractantului; (ii) Partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze ofertantul, conform art.188 alin (3) lit. g) din OUG 34/2006 si pe care subcontractantul se obliga sa o execute.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. In situatia in care oferta este declarata castigatoare, ofertantul va prezenta autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului care i-a fost atribuit, in copie legalizata, contractele incheiate cu subcontractantii, insotite, dupa caz, de traducerea in limba romana dupa acestea efectuata de un traducator autorizat si prezentata in original. Fiecare subcontractant va prezenta ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 privind conflictul de interese?, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica, conform art. 190 alin. (1), (2) si (3) din OUG 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm (Formularul nr. 16) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 Se solicita ofertantului sa prezinte dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu ISO 9001 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene prin prezentarea documentului de certificare a sistemului ofertantului de management al calitatii , valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de organisme nationale sau internationale acreditate in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerinta nr.1 de la capitolul III.2.3.b) va fi indeplinita de fiecare participant la asociere, pentru partea din contract pecare o va indeplini, prin prezentarea documentului de certificare a sistemului asociatului de management al calitatii pentru partea din contract care ii va reveni, valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de organisme nationale sau internationale acreditate in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer