Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare in sistem leasing a 3 bucati autoutilitare


Detaliu pentru invitatia numarul 333184
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Numar invitatie: 333184/06.08.2012
Denumire contract: Furnizare in sistem leasing a 3 bucati autoutilitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL 2000 S.A. PITESTICod fiscal: RO 13009001, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Pitesti, Telefon: 0248 625050, Fax: 0248 223540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Pitesti, Romania, cod postal: 110016, telefon: +40 248625050, fax: +40 248223540, persoana de contact: Serviciul Contracte Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Contracte Achizitii Publice, Calea Craiovei nr. 38
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Apa)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare in sistem leasing a 3 bucati autoutilitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare in sistem leasing a 3 bucati autoutilitare conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34130000-7 - Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 881 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4500 lei; se va retine in conditiile art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006:2416 lei; valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata in contul autoritatii contractante, S.C. APA CANAL 2000 S.A., cod fiscal 1300 9001, cont RO32 RZBR 0000 0600 0336 2322, deschis la Raiffeisen Bank sucursala Pitesti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta sau in numerar, la casieria autoritatii contractante din municipiul Pitesti, strada I.C. Bratianu nr. 42 .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului. GBE se va constitui in conformitate cu art. 90 alin.(1, 2 si 3)- din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1;
- Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
- Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 3.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69`1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Director General - Gelu MUJEA;
- Director Economic ? Veronica NEDELEA;
- Director Tehnic - Niculae LECU;
- Sef Serviciu Contracte Achizitii - Mihai BURCUS;
- Sef Departament Investitii - Dumitra NASTASE;Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In situatia existentei unui tert sustinator, acesta va depune in mod obligatoriu declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69`1, 180 si 181 lit. a), c1) si d din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota: a. Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In situatia in care ofertantul nu este afiliat la nicio organizatie profesionala, punctul b din prezenta sectiune nu este aplicabil.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 450.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista pricipalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Contracte cu unitati service sau autorizatia RAR pentru propriul serviceDovada privind asigurare service in unitati autorizate de R.A.R. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
garantie acordata
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer