Achizitie publica - furnizare in sistem leasing a unui utilaj multifunctional
Detaliu pentru invitatia numarul 353433
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353433/05.09.2013
Denumire contract: furnizare in sistem leasing a unui utilaj multifunctional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSALUBRIS S.A. IasiCod fiscal: RO 14816433, Adresa: Soseaua Nationala 43, Iasi, Iasi, Telefon: 0232-276244, Fax: 0232-266463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Nationala 43, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700273, telefon: +40 0232276244, fax: +40 0232266463, persoana de contact: oana bularda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: iasi, sc salubris sa, sos nationala, nr 43
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de salubrizare menajera)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare in sistem leasing a unui utilaj multifunctional
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea unui utilaj multifunctional
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 800 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1932 euro/alta moneda;se constituie in lei;data pentru care se determina echivalenta Ron/Euro/alta moneda: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, curs BNR, dupa ora 14.00; se constituie prin numerar, virament bancar sau instrument de garantare.cont depunere: RO63BRDE240SV28343072400 - cont lei sau RO07BRDE240SV13835902400 - cont euro.Ofertantii care se prezinta la proced in calit de IMM vor depune 50% din garantie si vor prezenta docum justif conform Lg 346/2004, anexa 1, 2.Valabilitatea garantiei 60 zile de la dat limita de depunere a ofert.AC are dreptul de a retine garant atunci cand ofert isi retrage oferta in perioada de valabilit a acesteia sau cand oferta sa stabilit castig refuza ssa semneze contractul in perioada de valabilit.Garantia se returneaza ofert castig in term de 3 zile de la data constit garant de buna execut, iar celor necastig se return dupa semnarea contract, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data expir valabilit ofert.in conform cu art 278^1, in cazul inreg unei contestatii iar CNSC respinge contestatia AC va retine contestatarului suma de 4351.34 lei.
Garantie de buna executie
7% (3, 5 % pentru IMM-uri ) din val fara TVA a contractului. Se constit numerar sau instrument de garantare, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin 2-4 din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ? formular 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul asocierii se va completa de toti membrii asocierii2. Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? formular 5.Incadrarea in situatiile prevazute la 181 in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului. In cazul asocierii se va completa de toti membrii asocierii3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa formularul 6.Obligatia ofertantului de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. in cazul asocierii se va completa de catre leaderul de asociere4. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - se va completa formularul 7.In cazul in care ofertantul/tertul/subcontractantul/asociatii se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in 69^1 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila. in cazul asocierii se va completa de catre leaderul de asociere. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC in ceea ce priveste organiz, derularea si finaliz procedurii sunt: dir gen ing Ion Apostol, dir adjunct ing Catalin Creanga, contabil sef ec Virginica Pipirig, ing Ioan Burtianu, Constantin Poncu, ec Oana Bularda 1.Persoane juridice: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.in cazul unei asocieri documentul va fi depus de toti membrii asocierii2.Pentru persoane fizice romane : se solicita autorizatia de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele prezentate vor fi inaintate in copie semnata si stampilata « conform cu originalul », insotite de traducerea autorizata a acestora. in cazul unei asocieri documentul va fi depus de toti membrii asocierii3.Pentru persoane juridice/ fizice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. in cazul unei asocieri documentul va fi depus de toti membrii asocierii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Bilantul contabil la 31.12.2012 - se va prezenta bilantul; in cazul unei asocieri acesta va fi prezentat de toti memebrii asocierii2.Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani prezentata in fisa de InformatiiGenerale - se va completa formularul 8; in cazul unei asocieri acesta va fi prezentat de toti memebrii asocieriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani - se va comleta formularul 9; in cazul unei asocieri documentul va fi prezentat de membrul de asociere respondabil cu livrarea/furnizarea utilajului2. minim un contract de furnizare produse similare pt care se solicita certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari, conform art 188 alin 1 lit a - se vor prezenta documentele in original sau copie; in cazul unei asocieri documentul va fi prezentat de membrul de asociere respondabil cu livrarea/furnizarea utilajului 1. certificare SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara = 60 puncte
tehnica
20
Descriere: termen de garantie = 20 puncte
componenta tehnica
20
Descriere: timp de livrare = 20 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 08:17