Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare incaltaminte copii si adulti


Detaliu pentru invitatia numarul 347621
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3
Numar invitatie: 347621/29.05.2013
Denumire contract: Furnizare incaltaminte copii si adulti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: +40 372126100, Fax: +40 213400270
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, sector 3 Bucuresti, parter, camera 15 (Registratura), persoana de contact: IULIAN GABRIEL DAVID.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, sector 3 Bucuresti, etaj 1, camera 39.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare incaltaminte copii si adulti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita furnizarea de incaltaminte pentru copii si adulti, la centrele din subordinea autoritatii contractante, pe baza de comanda ferma.Valoarea estimata reprezinta valoarea prezentei proceduri pana la data de 31.12.2013, (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele).
II.1.6) CPV: 18800000-7 - Articole de incaltaminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 239, 996 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4600lei, respectiv 2300lei pentru IMM-uri. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006, respectiv: 1. Prin OP in cont in cont RO17TREZ7035006XXX004666 deschis la Trezoreria Sectorului 3. Se va prezenta exemplarul verde (in original) cu viza bancii. CIF autoritate contractanta ? 16762836. 2. Instrument de garantare emis conform legii de o societate bancara/asigurari in favoarea autoritatii contractante, care se va redacta in limba romana, sau insotita de traducere legalizata in limba romana pentru documentele redactate in alte state. Pentru a beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004, in cazul asociatiilor este nevoie ca toti acestia sa faca dovada ca reprezinta I.M.M. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In conformitate cu prevederile art.87 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: a. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b. oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; d. in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata conform art.278 index 1, alin.(1) din OUG nr.34/2006, din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din pretul contractului fara TVA, respectiv 1% in cazul IMM-uri. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art.90 alin.(1) din HG nr.9252006 Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul anexat.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat; (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.180 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - copie certificata "conform, cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - eliberat de Directia Fiscala Locala - copie certificata"conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 ( Atragem atentia ca nici subcontractantul si nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare).- director general-Florin Stefan Vasile; - director economic-Andrei Dumitru; - sef serviciu achizitii-Niculescu Ana, inspector specialitate-Iulian Gabriel David; inspector specialitate-Alexandru Andreev; consilier juridic- Georgeta Visan; inspector specialitate-Iulia David. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor) - se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". In acest caz ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata;Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.-In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentificate, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatiile financiare (bilantul)intocmite la 31.12.2011, vizate, Cerinta minima cifra medie de afaceri in domeniul aferent contractului, pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de minim 400.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si valuta. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie din care sa rezulte ca ofertantul detine/dispune de mijloace de transport (in proprietate, inchiriere, in utilizare in baza unui contract de leasing sau prin alte forme de punere la dispozitie). 2.Dovada ca ofertantul detine/dispune de spatii special amenajate pentru depozitare si/sau productie, stabilite prin acte normative in vigoare. Contractul/contractele de inchiriere, in termen de valabilitate, impreuna cu acordul de functionare, eliberat de Primaria pe raza careia se afla spatiul respectiv.-acordul de functionare O.G. 99/2000, Legea 650/2002, H.G. 573/2002., Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioada de livrare; beneficiari indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati sa rezulte ca au fost efectuate livrari de produse similare prin maxim doua contracte cu valoare cumulata de minim 140.000lei.-certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar, In scopul dovedirii capacitatii de a livra produse similare, precum si conformitatii cu produsul solicitat, ofertantul va prezenta cite o mostra din fiecare produs ofertat conform centralizatorului de produse din anexa 5- formulare. (Anexa 1, capitol furnizare lit.e din Ordin ANRMAP nr.509/2011) -Certificarea sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2008, sau echivalent, intr-un domeniu care include si obiectul contractului, asa cum se precizeaza la art.193 din OUG nr.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer