Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE INCARCATOR FRONTAL


Detaliu pentru invitatia numarul 353591
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TOPOLOG
Numar invitatie: 353591/10.09.2013
Denumire contract: FURNIZARE INCARCATOR FRONTAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOPOLOGCod fiscal: 4508584, Adresa: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Topolog, Telefon: 0240568530, Fax: 0240568530
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Topolog, Romania, cod postal: 827220, telefon: +40 0240568530, fax: +40 0240568530, persoana de contact: ALINA CAPATINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Topolog, Romania, cod postal: 827220
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE INCARCATOR FRONTAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Incarcator Frontal
II.1.6) CPV: 43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie in valoare de 9000, 00 lei. Garantia pentru participare se exprima in lei sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in favoareaautoritatii contractante. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, conform OUG 34/2006. Valabilitatea garantiei de participare va fiprelungita la solicitarea autoritatii contractante in cazul in care intervine o suspendare de drept a procedurii de achizitie, conform OUG nr. 34/2006. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei de participare depusa in alta valuta , aceasta se va raporta la cursul de schimb BNR cu 3 zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada pentru deschiderea ofertelor, vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul com.Topolog RO47TREZ6465006XXX000579, deschis la Trez.Baia.Garantia de participare se va returna conform art. 88 dinHGR 925/2006, corelat cu art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC iar acesta i-a respins-o, Autoritatea contractanta va retine osuma calculata conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului(exclusiv TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art.90 alin(1), alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin.(1) din H.G.925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Formularul nr. 12A -originalCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduri - Formularul nr. 12B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006- originalCerinta nr. 3Certificat constatator privind plata obligatiilor la bugetul de statPrezentare Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile , catre Bugetul general consolidat, - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??.Cerinta nr. 4Certificat fiscal buget localPrezentare Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul ( pentru punctul delucru care va fi implicat in derularea contractului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioar celei in care se depun ofertele/candidaturile , catre bugetul local, - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Formularul nr. 12C ? original In caz de neprezentare a oricarui document mentionat, , cerinta obligatorie?? intr-o alta forma necorespunzatoare a documentelor mentionate mai sus, da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 6Participarea la procedura cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu ofertaindependenta ?Anexa Ordin nr. 314/2010 originalCerinta nr. 7Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 691Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei sunt: - dl. Olteanu Ion-primarul comunei Topolog- dl. Persinaru valentin- viceprimarul comunei Topolog- d-na Badiu Daniela - jurist- d-na Capatina Alina - responsabil achizitii publice- dl.Ciobanu Laurentiu Marian- secretarul comunei Topolog- d-na Sutila Mirela- contabilul comunei Topolog- d-na CIOBANU VIRGINIA - consilier- d-nul HERDA ION - consilier- d-na VOINEA RODICA ? IULIANA - consilier- d-nul DUMITRU GHEORGHE ? consilier- d-nul PISLARU STEFAN - consilier- d-nul CHIUJDEA ION - consilier- d-na AVRAM MARIA - consilier- d-nul ROMAN ANDREI - consilier- d-na LUNGU MINODORA ? EUGENIA - consilier- d-nul VARGA GHEORGHE- consilier- d-nul SILEA NICOLAE - consilier- d-na DUMBRAVA MARIA - consilier Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Ofertantul sa fie legalinregistrat. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte informatii reale/actualela data limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertantul clasat pe primul loc se solicita prezentarea, pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ONRC(in original, copie legalizata). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Neprezentarea sau prezentare intr-o alta forma necorespunzatoare a documentelor mentionate mai sus, da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra de afaceri globala. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 900.000, 00 lei.Pentru conversia lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an inparte(curs mediu anual euro 2010 = 4.2099, curs mediu anual euro 2011 = 4.2379, curs mediu anual euro 2012 = 4.4559). Pentru situatii financiare exprimate in alta moneda decat lei/euro, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se va completa Formularul nr. 2? Informatii generale, Cerinta nr. 2 Bilanturi contabile (formularele 10 si 20) pentru anii 2010, 2011, 2012 Se vor prezenta in copie lizibil cu mentiunea , , conform cu originalul, bilanturile contabile(formularele 10 si 20) aferente celor 3 ani(2010, 2011, 2012) incheiati, vizate si inregistrate de organele competente, sauori ce alte documente considerate a fi necesare de catre operatorul economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va completa Formularul 12D - Declaratieprivind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, indiferent daca acestia din urma sunt sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Cerinta nr. 2 Experienta similara: -Ofertantul va face dovada livrarii in ultimii 3 ani de produse similare cu celeofertate, incluse in cadrul a maxim 3 contracte de furnizare prezentate ca dovada a experientei similare, in valoarecumulata egala sau mai mare decat 450.000, 00 lei. Livrarile de produse declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Formularul 12D - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Pentru confirmarea livrarilor de produse declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezentaurmatoarele documente: - Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare; - certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: beneficiarul, denumirea produselor livrate, valoarea, perioada de livrare., Cerinta nr. 3 Descrieri si/sau fotografii pentru produsele ofertate: -Se vor prezenta descrieri si/sau fotografii pentru produsele ofertate, a caror autenticitate sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru. Cerinta nr. 1.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii: -Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008sau echivalent), in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care un grup de operatori economicidepune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului , pentru partea din contract pecare acesta o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer