Achizitie publica - furnizare incarcator frontal in sistem leasing
Detaliu pentru invitatia numarul 320673
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320673/24.02.2012
Denumire contract: furnizare incarcator frontal in sistem leasing
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSALUBRIS S.A. IasiCod fiscal: RO 14816433, Adresa: Soseaua Nationala 43, Iasi, Iasi, Telefon: 0232-276244, Fax: 0232-266463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Nationala 43, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700273, telefon: +40 0232276244, fax: +40 0232266463, persoana de contact: Oana Bularda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: iasi, sc salubris sa, sos nationala, nr 43
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii salubrizare menajera)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare incarcator frontal in sistem leasing
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare 1 bucata incarcator frontal
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5052 lei; se constituie prin numerar, virament bancar sau instrument de garantare.Ofertantii care se prezinta la proced in calit de IMM vor prezenta si docum justif conform Lg 346/2004, anexa 1, 2.Valabilit garant 60 zile de la dat limita de depunere a ofert.AC are dreptul de a retine garant atunci cand ofert isi retrage oferta in perioada de valabilit a acesteia sau cand oferta sa stabilit castig refuza ssa semneze contractul in perioada de valabilit.Garantia se returneaza ofert castig in term de 3 zile de la data constit garant de buna execut, iar celor necastig se return dupa semnarea contract, dar nu maitarziude 3 zile de la data expir valabilit ofert.in conform cu art 278^1, in cazul inreg unei contestatii iar CNSC respinge contestatia AC va retine contestatarului suma de 3368 lei.
Garantie de buna executie
7% (3, 5 % pentru IMM-uri ) din val fara TVA a contractului. Se constit numerar sau instrument de garantare, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin 2-4 din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competentin administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ? formular 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? formular 5.Incadrarea in situatiile prevazute la 181 in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa formularul nr. 6.4. Declaratie pe propria raspundere privind respectareaprevederilor art. 691 din OUG 34/2006 - Se va completa formularul nr. 7 Persoane juridice: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar codurile CAEN care sa-I permita sa comercializeze produsele pentru care depune oferta si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.Se va prezenta in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane fizice romane : se solicita autorizatia de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilanturile contabile din ultimii 3 ani.2. Informatii Generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani2.Recomandari din partea unor beneficiari/clienti3. informatii privind subcontractantii Certificare SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: dobanda de finantare 45 puncte; comision de management 10 puncte; valoarea totala a asigurarii Casco all risk 5 puncte; comision analiza dosar si alte comisioane 5 puncte; comision rambursare anticipata 5 puncte
timp de interventie remediere defectiuni
5
Descriere: timpul de interventie pt remedierea eventualelor defectiuni in perioada de garantie (se puncteaza timpul in care operatorul se mobilizeaza sa constate defectiunea); se va exprima in ore. timpul cel mai mic va obtine punctaj maxim. ceilalti timpi vor fi calculati astfel: timpul cel mai mic/timpul N x punctaj maxim alocat
termenul de garantie
25
Descriere: termenul de garantie; pentru un term de garantie mai mare decat cel specificat in caietul de sarcini se acorda punctaj maxim.Pentru alta perioada de garantie, punctajul secalculeaza astfel: perioada de garantie N/perioada de garantie cea mai avantaj x punctaj max alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit in SEAP sau la serv achizitii din cadrul sc salubris sa
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 11:42