Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare incarcator telescopic, servicii de scolarizare si asigurare de service in garantie


Detaliu pentru invitatia numarul 228256
Autoritate contractanta
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Cod de identificare fiscala: RO 6222650
Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Otopeni
Telefon: 2041408
Fax: 2041976
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: furnizare incarcator telescopic, servicii de scolarizare si asigurare de service in garantie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: a1) furnizarea unui incarcator telescopic cu urmatoarele accesorii: 2 furci incarcare, macara hidraulica atasabila cu cupa de incarcare, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;a2) servicii de scolarizare pentru exploatare, intretinere si reparatii, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;a3) service in perioada de garantie, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.Cod CPV: 34144000-8;80510000-2;50100000-6
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 09.11.2009 10:07)
Data publicarii: 24.09.2009 12:28
Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Calea Bucurestilor, Nr.224E, Loc.Otopeni, Jud.Ilfov, Cod Postal 075150, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C.Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti S.A., Judetul Ilfov, Oras Otopeni, Calea Bucurestilor, Nr. 224 E, Cod Postal 075150, Administratie Aeroport
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 340, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-sit.personala a ofertantului/ofertantilor asociati: pers.jr.romane-declaratie pe proprie raspundere neincadrarea in prev.art.180si181-OUG34/2006, Certif.atestare fiscala emis de AFP, Certif.priv.impozit.si taxele locale emis de DITL-Primarie iar pt.pers.jr.straine documente similare;
-capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului/ofertantilor asociati: pers.jr.romane-Certif.constator detaliat si certif.de inmatric.emise de ORC iar pt.pers.jr.straine docum.edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare;
-capacit.tehnica si/sau profesionalaa ofertantului: 1.Conditii privind service-ul- Certificarea sistemului calitatii.Se solicita ca ofertantul sa faca dovadacertificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001 pe numele producatorului si/sau ofertantului.
din SEAP
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Anularea procedurii de cerere de oferte s-a hotarat in temeiul art. 209, alin. 1, lit. b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu toate modificarile sicompletarile ulterioare, intrucat au fost depuse numai oferte inacceptabile si neconforme.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer