Achizitie publica - furnizare ingrasaminte chimice azotate
Detaliu pentru invitatia numarul 343680
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343680/11.03.2013
Denumire contract: furnizare ingrasaminte chimice azotate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 1 MAI NR.6, , Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL 1 MAI NR.6, , Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare ingrasaminte chimice azotate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare ingrasaminte azotate
II.1.6) CPV: 24410000-1 - Ingrasaminte azotate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2715 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor .Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 HGR nr.925/2006.Contul in lei in care va fi virata suma este cont deschis la BRD-Suceava, cod IBAN-RO41BRDE340SV10287103400. Ofertantul poate prezenta dovada constituirii garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, la sediul autoritatii contractantedin Suceava Bdul 1 Mai Nr.6 (conform datelor din invitatia de participare) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantiade participare suma de 1357, 50 lei, conform prevederile art.278 ind.1 din O.U.G. 34/2006.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HGR nr. 925/2006. Echivalenta se face la cursul euro calculat la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari . Cistigatorul va prezenta garantia de buna executie, autoritatii contractante, in original .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare debani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 12A )2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.12B).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si finaciara si/sau capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catreo alta persoana, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art.180 si al art. 181 lit. a), cA1) si d) din OUG nr.34/2006. Tertul sustinator va prezenta documentele solicitate pentruneincadrarea in prevederile art.180 si al art. 181 lit. a), cA1) si d) din OUG nr.34/2006.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, neincadrarea in prevederile articolului 46 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular nr.12C)4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^1 din OUG nr.34/2006Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire.Ing.Sorin Ciobanu-directorIng.Valerian Solovastru-director tehnicEc.Vasile Rusu-director economicJr.Aftanasie Tironeac-sef birou juridicIng.Tomniuc Cristian-sef birou cai de rasaIng.Constantin Mihail Lazar-responsabil achizitiiModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular nr.F4) Declaratia privind neincadrarea in prevederileart.69A1 din OUG. Nr.34/2006, daca este cazul, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.5-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 12.10.2010Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular nr.F3)6-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj)- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original/copie legalizata/copiecf cu originalul; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala, in original/copie legalizata/copie cf cu originalul; se vaprezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa unui document sau mai multeva duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalePersoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa trebuie sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa unui document sau mai multeva duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globalaCerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat ocifra de afaceri medie, in ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012), cel putin egalacu 271.500 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2013 08:08