Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE A APARATELOR DE ANESTEZIE SI DE REANIMARE


Detaliu pentru invitatia numarul 337227
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Campina
Numar invitatie: 337227/11.10.2012
Denumire contract: FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE A APARATELOR DE ANESTEZIE SI DE REANIMARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal CampinaCod fiscal: 2845818, Adresa: bd. Carol I nr.117, Campina, Telefon: 0722734886, Fax: 0244 335989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE A APARATELOR DE ANESTEZIE SI DE REANIMARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE A APARATELOR DE ANESTEZIE SI DE REANIMARE
II.1.6) CPV: 33172000-6 - Aparate de anestezie si de reanimare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 720, 00 ron pentru LOT I si 800, 00 ron pentru LOT II. Se va constitui conform tuturor optiunilor art.86 din HG 925/2006 (RO07TREZ5225006XXX002294), CUI 2845818.Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrareain categoria IMM (daca e cazul). Formular nr.9. Pentru completarea scrisorii de garantie bancara se va folosi formularul 10 din sectiunea formulare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv 1% din aceasta valoare, conform prevederilor art.278^1 alin.1 din OUG 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.OBSERVATII: Pana la data limita de depunere a ofertelor, ofertantii au obligatia de a trimite in original scrisoarea de garantie bancara, cu exceptia cazului in care banca emitenta semneaza electronic scrisoareade garantie bancara pentru participare la procedura de atribuire, fiind astfel posibila transmiterea acesteia in SEAP in format electronic.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului incheiat fara tva, in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din HG 925/2006 si poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -prezentare formular 1- Incadrarea in sit.prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-prezentare formular 2- Incadrarea in sit.prevazuta la art.181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in original, copie legalizatasaucopie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul".Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in original, copie legalizatasaucopie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul".-prezentare formular 3- Incadrarea in sit.prevazuta la art.69 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dr.Alexandru Matei, dr.Elena Dumitrescu, ec.Eugenia Burchiu, ec.Carmen Manta, ec.Camelia Sava, jr. Larisa Visan, ing.Crisan Titei, ref.Adrian Marcu, dr.Georgeta Lungu-prezentare formular 4- CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA - In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010-prezentare formular 5- declaratie privind calitatea de participant la procedura Persoane juridice romane1.Certificat constatator cu anexele vizate la zi, emise de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantul strain este rezident.2.Aviz de functionare si anexa eliberat de Ministerul Sanatatii Publice3.Certificat de inregistrare al reprezentantului autorizat si anexa eliberat de Ministerul Sanatatii Publice
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prinDirectiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale.Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie deconformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cuDirectiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza cu echipamentul medical, Ofertantul va face dovada furnizarii de echipamente medicale in ultimii 3 ani(calculati de la data depunerii ofertei) prin prezentarea a maxim 3 contractecu produse similar livrate in ultimii trei ani1. Lista principalelor furnizari efecutate in ultimii 3 ani2. Fisa de experienta similara aferenta fiecarui contract similar3.Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.4. Recomandari din partea beneficiarilor indicati in Fisele de experientasimilara sau procese verbale de receptie, instalare si punere in functiuneaferente contractelor declarate in Fisele de experienta similara saudocumentatie., Informatii referitoare la personalul de specialitate1. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului ?lista cu personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantiegarantie a echipamentului2. CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului3. Certificate de instruire, atestate sau orice alte documente care sa atestefaptul ca personalul prezentat in Formularul nr.11 a beneficiat de instruirepentru instalare, punere in functiune si service in perioada de garantiepentru echipamente medicale ofertate.- copie lizibila ?conform cu originalul 1.Certificate care sa ateste implementarea de sisteme de management alcalitatii pentru furnizor ? ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer