Achizitie publica - Furnizare, instalare si punere in functiune a echipamentului medical- videocolposcop pentru ginecologie ? Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, in cadrul proiectului de cooperare transfrontaliera ?Servicii imbunatatite de obstetrica si ginecologie in si
Detaliu pentru invitatia numarul 355923
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355923/20.11.2013
Denumire contract: Furnizare, instalare si punere in functiune a echipamentului medical- videocolposcop pentru ginecologie ? Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, in cadrul proiectului de cooperare transfrontaliera ?Servicii imbunatatite de obstetrica si ginecologie in sistem interregional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SATU MARECod fiscal: 3963722, Adresa: PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Telefon: 0261-727259, Fax: 0261-727259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440192, telefon: +40 261727259, fax: +40 261748301 / +40 261727259, persoana de contact: biroul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, strada Prahovei nr. 1, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare, instalare si punere in functiune a echipamentului medical- videocolposcop pentru ginecologie ? Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, in cadrul proiectului de cooperare transfrontaliera ?Servicii imbunatatite de obstetrica si ginecologie in sistem interregional
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare, instalare si punere in functiune a echipamentului medical- videocolposcop pentru ginecologie ? Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, in cadrul proiectului de cooperare transfrontaliera ?Servicii imbunatatite de obstetrica si ginecologie in sistem interregional
II.1.6) CPV: 33164100-8 - Colposcop (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 133.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Virament bancar in contul Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, contul nr. RO28TREZ5465041XXX000327, cod fiscal :3963722, care v purta viza bancii, obligatoriu;
- Depunere in numerar la casieria Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare- Data de referinta pentru cursul de schimb ca va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este 07.11.2013 dat de cursul de schimb BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie : Ofertantul va completa si prezentaformularul nr. ..1. din sectiunea III Formulare-in original, in caz de asociere se depune acest document de catre fiecare asociat.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 formularul nr. 2 completat si prezentat, conform modelului din sectiunea III Formulare.- in original , in caz de asociere se depune acest document de catre fiecare asociat.3.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul va completa si prezenta Formularul 3 din sectiunea III Formulare. In cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective-in originalOfertantul va completa si prezenta Formularul nr. 4 din sectiunea III Formulare- in originalPrecizam ca in aplicarea prevederilor art. 69^2 alin.1 din O.U.G. 34/2006 persoanele ce detin functii de decizie in organizare, derularea si si finalizarea procedurii de atribuire in autoritatea contractanta sunt: manager Marc Ioan Adrian, director medical Dr. Paula Lacramioara Mare , director financiar contabil ec. Pal Mircea , Dir. Ingrijiri Ec. Opris Gabriela, sef Birou Achizitii Publice ec. Barlea Anet Maria , Sef Sectie obstetrica ginecologie Varodi Viorica , sef serviciu intretinere ing. Supuran Daniel Gheorghe .Precizam ca autoritatea contractanta nu are in componenta consilieri judeteni sau locali care sa aprobe documentatii de atribuire deoarece este un Spital Judetean de Urgenta care este in subordinea autoritatii contractante Consiliului Judetean dar este o autoritate contractanta total diferita de acesta.In caz de asociere se depune acest document de catre fiecare asociat.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. .5...din sectiunea III Formulare. in originalIn caz de asociere se va prezenta aceste documente de catre fiecare asociat in parte. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(sau O.N.R.C. dupa caz)Cerinta obligatoriePentru persoanele juridice romane ? se solicita: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia isi are sediul ofertantul(sau de O.N.R.C. dupa caz); informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. - in original , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata.Pentru persoanele fizice: vor depune autorizatia de functionare PFA. in original , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata.Pentru persoanle juridice/fizice straine -Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.In caz de asociere se va prezenta acest document de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie privind personalul responsabil tehnic de care dispuneOfertantul va nominaliza personalul responsabil cu instruirea personalului medical si al celui tehnic din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta privind utilizarea echipamentelor medicale ce fac obiectul contractului (dupa caz)., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse de natura similara, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).Ofertantii vor nominaliza in Anexa la Formularul 7: cel putin uncontract prin care sa faca dovada furnizarii de produse de natura similara, a caror valoare insumata sa fie de minim: pentru- 13.133, 16 lei fara TVA .Se vor depune in acest sens certificate/documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante; Certificatele/documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru produsele livrate. Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalentNOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele solicitate nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2013 08:45