Achizitie publica - Furnizare, instalare si punere in functiune paturi A.T.I. si monitoare functii vitale
Detaliu pentru invitatia numarul 334575
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334575/30.08.2012
Denumire contract: Furnizare, instalare si punere in functiune paturi A.T.I. si monitoare functii vitale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +4 0356433299, fax: +4 0356433114, persoana de contact: Muntean Cosmin-Sergiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare, instalare si punere in functiune paturi A.T.I. si monitoare functii vitale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare, instalare si punere in functiune paturi A.T.I. si monitoare functii vitale:
II.1.6) CPV: 33192150-8 - Paturi speciale pentru terapie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP=4.650 lei, defalcata pe loturi cf ANEXEI B la prezenta doc, Red 50% pt IMM-uri cf L346/2004.Pt a benef de red de 50%, of-tul va prez cu GP si actul dov cf art.7 din L346/2004, resp Form ?Declr priv incadr in categ IMM??Anexa 1 la L346/2004. Obs: In cazul in care of-tul a const GP in calit de IMM (50 % din val GP) si nu face dov ca e IMM cf alin. precedent, of-ta va fi respinsa. Pt a se putea prevala de prev art.16 alin.2 din L346/2004, toti membrii unei asoc vor avea oblig prez declr priv incadr in categ IMM. Modul de const a GP: ? se poate const cf prev art.86 din H.G. nr.925/2006 sau SGB(in orig) in fav AC elib de o banca din RO sau, de o banca din strainatate sau de o soc de asig? Form nr.1 ; sau OP cu cond confirm de catre banca emitenta pana la data deschiderii of-lor in contul IBAN- RO91TREZ6215005XXX000320-Trez TM sau numerar la casierie orar 09-14 zile lucratoare; ?GP se prez in orig, in cuantumul si pt per prev in DA. Per de valab a GP treb sa fie cel putin= cu per de valab a of-tei, resp. 90 de zile de la termenul limita de primire of-lor. GP se ataseaza de plicul ext al ofertei. Of-le care nu prez dov GP const in cuantumul, forma si avand per de valab solic mai sus nu se vor deschide, fiind respinse. Aceste of-te vor fi returnate cu plicurile interioare nedeschise. AC are dreptul de a retine GP: I. In conf cu prev art.87 din H.G.925/2006, of-tul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm situatii: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castig, nu const gar de buna exec in per de valabi a of-tei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr; c) oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contr de AP/acordul-cadru in per de valab a of-tei; II. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, AC va retine din GP cuantumul stabilit in conf cu art.278^1 din OUG. 34/2006. GP se va rest in conf cu art.88 din H.G.925/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie: *Cf prev art.90 alin.1 din H.G. nr.925/2006, *Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Executant, in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului, *SGB cf formularului nr.12.Reducere 50% pt IMM-uri def cf Legii 346/2004. Pt a se putea prevala de preved art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NotaSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie privind eligibilitatea -formularul nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -formularul nr.3?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formularul nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -Formularul 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: -Asist. Univ. Dr. Noditi Gheorghe - Manager- ing.ec. Maria Saracan ? Director Financiar-Contabil-consilier juridic ?Lioara Bartulov-Sef Serviciu Aporvizionare ? Tiberiu Balog-Sef Birou Contracte- Badea CristinaDeclaratie privind calitatea de participant - formularul 6 NotaSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.?pentru Persoane juridice/fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.?pentru Persoane juridice/fizice straine -Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii, daca e cazul(Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora).Nota: Se prezinta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare, precum si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractata.In cazul in care nu exista subcontractanti, se va prezenta declaratia cu mentiunea ?Nu este cazul? in coloana ? Denumire subcontractant din tabelul prevazut in Fomularul 10., Informatii privind asociatii, (daca este cazul): In cazul asocierii mai multor operatori economici: - cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Se vor prezenta documentele prevazute la cap III.2.1 si III.2.2- cerintele privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati, prezentandu-se in acest sens documentele necesare.- Dovada ca este implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, conform III.2.3.b) trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 14:14