Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare, instalare si punere in functiune UNITATE MOBILA DE BIODECONTAMINARE CINETICA A AERULUI CU TEHNOLOGIE HEPA-MD


Detaliu pentru invitatia numarul 355961
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Ioan" Galati
Numar invitatie: 355961/21.11.2013
Denumire contract: furnizare, instalare si punere in functiune UNITATE MOBILA DE BIODECONTAMINARE CINETICAA AERULUI CU TEHNOLOGIE HEPA-MD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Ioan" GalatiCod fiscal: 3346875, Adresa: Str. Ghe Asachi nr 2, Galati, Telefon: +40 0236/469100, Fax: +40 0236/469849
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele vor fi depuse in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare, instalare si punere in functiune UNITATE MOBILA DE BIODECONTAMINARE CINETICAA AERULUI CU TEHNOLOGIE HEPA-MD
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare , instalare si punere in functiune UNITATE MOBILA DE BIODECONTAMINARE CINETICAA AERULUI CUTEHNOLOGIE HEPA-MD 1 bucconform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 33191000-5 - Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 228, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :2280 lei - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor; Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; aceasta trebuie sa fie irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat/conditionat. Garantia de participare se mai poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, in contul Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ?Sf Ioan? Galati RO19TREZ3065006XXX006061 deschis la Trezoreria Galati, cu conditia confirmarii acestora de catre banca cel tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor sau a unei sume in numerar. Dovada se va scana si publica in SEAP sigarantia de participare trebuie depusa in original la sediul autoritatii contractante cel tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor . In cazul unei depuneri de oferte in asociere , garantia de participaretrebuie constituita in numele asocierii, asociere ceacopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici . Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieCuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea fara TVA a contractului : Modul de constituire a garantiei de buna executie ? conform art.90 alineatele 1 si 2 din H.G. 925/2006. Se poate constitui si prin retineri succesive din facturile emise, conform art.90 alineatul 3 din H.G. 925/2006. modificat prin H.G.1045/2011. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind eligibilitatea ( Formular 12A)? Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular 12B ).? Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12 C )? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Declaratie privind neincadrarea la art. 69ยน Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -Manager Dr.Stefanescu Victorita -Director Medical Dr.Baciu Ginel -Director financiar contabil Ec.Closca Laura - comp.juridic jr. Bunea Veronica -membrii comisie evaluare: Ec Nedelcu Oana , Ing. Sau Anisoara, Sing. Popa Camelia, Ing. Visan Diana, Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Se va prezenta Formularul 5.A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: a. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioarecelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.b. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata - impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioarecelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permit confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere conform art.11 alin4 HG 925/2006.-toate documentele solicitate vor fi incarcate electronic in SEAP -Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie? conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest documentin copie;
-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distribuitie pentru categoria produselorofertate, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in carecandidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri globala aofertantului, pe ultimii 3(trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatoruleconomic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentruechivalenta se va avea in vedere cursul valutar comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document care sa ateste conformitatea produsului cu cerinteleDirectivei Consiliului 93/42/CEE-Declaratie de conformitate CE(conf.Directivei 93/42 CE)-aceasta va trebui depusa in traducere autorizata?in original sau copie?conform cu originalul?semnata si stampilata dereprezentantul legal Ofertantul trebuie sa detina certificat privind sistemul deasigurare a managementului calitatii ISO9001/2008 sau documente conformstandardelor internationale pentru ofertantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2013 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer