Achizitie publica - Furnizare, instalare,punere in functiune si instruire personal - utilaje si echipamente pentru atelierele din Penitenciarele Barcea Mare - Deva ,Bucuresti - Jilava, Poarta Alba , Bucuresti ? Rahova si Vaslui
Detaliu pentru invitatia numarul 357132
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357132/28.01.2014
Denumire contract: Furnizare, instalare, punere in functiune si instruire personal - utilaje si echipamentepentru atelierele din Penitenciarele Barcea Mare - Deva , Bucuresti - Jilava, Poarta Alba , Bucuresti ? Rahova si Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala a PenitenciarelorCod fiscal: 4266324, Adresa: str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212086150, Fax: +40 212422005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 023761, telefon: +40 212086150, fax: +40 212422005, persoana de contact: Gabriela Ghiberdicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare, instalare, punere in functiune si instruire personal - utilaje si echipamentepentru atelierele din Penitenciarele Barcea Mare - Deva , Bucuresti - Jilava, Poarta Alba , Bucuresti ? Rahova si Vaslui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia contract de furnizare, instalare, punere in functiune si instruire personal pentru utilaje si echipamente pentru atelierele din cadrul Penitenciarelor: Barcea Mare?Deva; Bucuresti?Jilava;Poarta Alba;Bucuresti-Rahova si Vaslui.
II.1.6) CPV: 42600000-2 - Masini-unelte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 444, 588 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare, in conf.cu art.43^1, alin(2, lit.a)din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, este: lot 1:594 lei;lot 2:1.014 lei;lot 3:467 lei;lot 4:1.822 lei;lot 5:550 lei; Echivalenta lei/valuta se va efectua la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data depuneri ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.9)- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca sau societate de asigurari.In acest caz scrisoarea se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. ? ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO38TREZ7005005XXX000159 deschis la ATCPMB ?(se va incarca in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor);depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si de asemenea un cuantum din garantia de patricipare se poate retine in conditiile prevazute de art. 278^1, alin (1), (2) si (5) din OUG 34/2006. Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile. Pentru ofertantii care intra sub incidenta Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garrantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Se va prezenta dovada incadrarii operatorului respectiv in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului; Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul nr.18)prin retineri succesive din sumele datorate, pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabilapana la finalizare contractului.Nota: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea.Solicitat?Cerinta obligatorie?completare formular 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG NR.34/2006 atrage excluderea din parocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va depune on-line.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 ?Solicitat?Cerinta obligatorie-completare formular 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului deachizitie publica.Se va depune on?line.Prezentarea certificatelor prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul localdin care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se vor depune on-line.Declaratia pe propria raspundere privind participarea la licitatie cu ofertaindependenta. Solicitat?Cerinta obligatorie-completare formular 3 .Se va depune on-line.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1.Solicitat?Cerinta obligatorie-completare formular 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Claudiu Catalin Bejan - Director General, Gabriel Ilie - Director General Adjunct, Pompiliu Dima? Director Economico-Administrativ, Aurelian Oprea - DirectorAdj.Economico-Administrativ, Razvan Popa - Specialist Achizitii Publice, Anca Nicolae- coordonator proiect, Cristian Plesa - Sef Serviciu Cooperare si Programe ? Mariana Patrascu - Specialist Achizitii Publice, Aurelian Iacob ? Sef Serviciu Cazarmare, Constructii, Investitii-Stefan POPA ? Specialist in cadrul Serviciului Cazarmare, Constructii, Investitii. Se va depune on?line.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.a.In cazul depunerii unei oferte cu subcontractanti fiecare subcontractant are obligatia de a depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006;b.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de ademonstra indeplinirea cerintelor de mai sus.c.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnicoprofesionalde catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune declaratiile privind neincadrarea in art. 180, 181, lit.a), c^1)si d)si art.69^1 din OUG 34/2006.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative saujudiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Pentru persoane juridice/fizice romane.Solicitat?Cerinta obligatorie ? prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru precum si faptul ca ofertantul nu se afla in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic. Se va depune on-line.Pentrupersoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Se va depune on-line.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita cifra de afaceri globala pe ultimi trei ani 2011-2012-2013. Se va prezenta Formularul de informatii generale ? Formularul 5. In situatia in care ofertantul afost infiintatsau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Se va depune on?line.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (experienta similara)Se va completa Formularu 6 - se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse; Se va depune on?line.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 13:37