Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare instalatie de masura si control a radioactivitatii


Detaliu pentru invitatia numarul 326216
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI CLUJ
Numar invitatie: 326216/11.05.2012
Denumire contract: Furnizare instalatiede masura si control a radioactivitatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI CLUJCod fiscal: 4305873, Adresa: STR. CONSTANTA NR. 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-530484; 0264-433645, Fax: 0264-433876; 0264-530388
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP si oferta castigatoere va transmite documentatia laSTR. CONSTANTA NR. 5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400158, telefon: +04 0264530484, fax: +04 0264530388, persoana de contact: Compartiment AchizitiiPublice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare instalatiede masura si control a radioactivitatii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Instalatie de masurare a radioactivitatiiALFA/BETA globale cu fond scazut
II.1.6) CPV: 38341000-7 - Aparate de masurare a radiatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul total al garantiei de participare este: 750lei(pentru ofertantii care se incadreaza la Legea346/2004 - IMM se vor prezenta si documente justificative in acest sens)- Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la deschiderea ofertelor .Garantia de participare poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006).- Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: ordin de plata in contul RO 59 TREZ 2165005XXX006897 ? Tezoreria Municipiului Cluj-Napoca, Cod Fiscal 4305873, un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006);
- Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.- Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.________________________________________________________________________________
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului se va constituiin termen de 5 zile de la semnarea contractului in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 si HG 925/2006 cu modificarile si completarile in vigoare , respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari( scrisoare de garantie bancara ) care va deveni anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economicSe va completa Anexa nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.^din OUG34/2006Se va completa Anexa nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Anexa nr. 3Observatiie Ofertantul va copleta Anexa nr2 " Declaratie privind neincadrarea in art 69'/OUG34/2006 se refera la persoanele care detin functii de decizie din cadrul DSP Cluj : dr Dorina Duma -director executiv, dr Mihai Moisescu Goia director executiv adj, ing Eva Molnar sef serv AM , cons juridic Cristina Gusatu, ing Simona Butyka comp Achizitii Publice, fiz Ciprian Candea coordonator laborator Igiena Radiatiilor, as. med Elena Hristu laborator Igiena RadiatiilorSe vor prezenta : certificat fiscal elibirat de directia de impozite si taxe , precum si certificatul de atestare fiscala eliberatde organul de administrarefiscala locala a unitatii administrativ teritoriale, certificatedin care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul de stat la data de 30.03.2012 Se va prezenta Certificat constatator emisde oficiul registrului comertului in original/ copie legalizata/copie conforma cu originalul)Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata in cazul in care acesta a prezentat o copie conforma cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nesolicitat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de securitate radiologica emisa de CNCAN sau certificat cu marca CE Certificarea sistemului calitatiiSistem de management al calitatiiSR EN ISO9001:2008 sau echivalentin domeniul de activittate corespondent cu obiectul achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer