Achizitie publica - Furnizare instalatie de tratare a apei potabile din comuna Carand, judetul Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 341339
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341339/20.12.2012
Denumire contract: Furnizare instalatie de tratare a apei potabile din comuna Carand, judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CARANDCod fiscal: 3519003, Adresa: CARAND, NR.71 B, Carand, Telefon: +40 257321444, Fax: +40 257321522
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CARAND, NR.71 B, Carand, Romania, cod postal: 315070, telefon: +40 257321444, fax: +40 257321522, persoana de contact: PAVEL CIALMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Carand, loc. Carand, nr. 71B, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare instalatie de tratare a apei potabile din comuna Carand, judetul Arad
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului ce se doreste a fi atribuit se va asigura furnizarea unei instalatii de tratare a apei potabile din comuna Carand, care sa poata trata un debit mediu de 3, 0 l/s ? maxim 4, 0 l/s si sa se poata integra in sistemul SCADA de transmisie a datelor.De asemenea, se vor asigura pentru instalatia furnizata serviciile conexe de transport, testare, montare si monitorizare a functionarii instalatiei, instruirea personalului beneficiarului cat si service-ul in perioada de garantie a instalatiei (care nu poate fi mai mica de 24 de luni de la data punerii in functiune a acesteia).Cade totodata in sarcina furnizorului asigurarea, cu titlu gratuit, a unui numar de 2 analize ale apei tratate (efectuate la doua laboratoare diferite si numal la data solicitata de catre achizitor) in urma carora si conditionat de un rezultat corespunzator al acestora (in sensul certificarii intrarii in parametrii legali ai concentratiei de amoniu din apa tratata) se va realiza receptia instalatiei furnizate, receptie concretizata in semnarea procesului-verbal de receptie.Procesul verbal de receptie a instalatiei de tratare se va intocmi in termen de 1 luna dupa montarea si punerea in functiune a acesteia.
II.1.6) CPV: 45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip. este 3.600 lei; dc se const. in alta moneda (in valuta) se va fc echivalenta leu/valuta avand ca data de ref. data public. invit. de particip.;se va constit. prin virament bancar/printr-un instr. de garantare, emis in cond. legii, perioada de valab.: 90 de zile de la data limita de dep. a of.;se va dep. in contul: RO67TREZ0285004XXX000029 - Trezoreria Sebis. Cf. art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, dc. garantia se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig., tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat sau necondit., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Instr. de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asig. va tb. sa prev. expres toate cond. legale in care garantia se va putea executa, inclusiv sit. de la art. 2781, alin. 1, lit. a - OUG 34/2006. In cazul in care instr. de garantare nu va cuprinde toate cond. mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.Dc CNSC respinge ca nefondata contestatia form., AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. a - OUG 34/2006, suma de 1.800 lei.
Garantie de buna executie
5% din val.contr., fara TVA, in max. 3 zile lucratoare de la semnarea contr., integral printr-un instr.de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara/o soc.de asig.care devine anexa la contr./partial prin retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, cu aplic. art. 90(3) din H.G. 925/2006. Dc. garantia de buna executie se constit.printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/de o soc.de asig., acesta tb.sa prev.dc.plata garantiei se va exec.conditionat, respectiv dupa constat.culpei pers.garantate, in cf.cu contr.garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza dec.acestuia cu priv.la culpa pers. garantate. Se va restitui de catre AC, conform art. 92(1) din H.G. 925/2006, actualizata in cel mult 14 zile de la data intocmirii PV final de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, dc. AC nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Costut Gligor - Presedintele Comisiei de evaluare2. Bociort Sorin Flavius - Membru al Comisiei de evaluare3. MAnea Pavel Lucian - Membru al Comisiei de evaluare4. Serac Florica - Membru supleant al Comisiei de evaluare5. Moisa Teodor Avram - Membru supleant al Comisiei de evaluare6. Cialma Pavel ? Primarul Comunei CarandConsilieri locali: Bociort Sorin Flavius, Bornea Nicolae, Costut Gligor, Manea Pavel Lucian, Popa Ioan, Sabou Dorin, Tica Cristian Ionut, Tole Ioan, Tole Pavel.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularele nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata; nr. 6.1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata si nr. 6.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? in original.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2). Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 2 (cf. Ordin nr. 314/2010).3). Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 6, 6.1. si 6.2., in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute de art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4). Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 6, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2). Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii sau echivalentul acestora raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducerea certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 360.000 lei (pentru persoanele juridice romane).Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente., In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani o instalatie de tratare a apei potabile asemanatoare celei ce face obiectul procedurii in valoare de minim 180.000 lei, fara TVA prezentand in acest orice documente relevante in acest sens (ex: contracte, procese-verbale de receptie, recomandari, etc.), In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata., Dc. ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prev. art. 45-O.U.G. 34/2006, si art. 11, alin.7-H.G. 925/2006, cf.: ?AC nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez. documente relevante in acest sens?., Capac. tehnica si profesionala va fi evaluata in fct. de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia cf. contractului de subcontractare si prevederilor DA. Anterior semnarii contr., operatorul declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontr. din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.), precum si modul de utiliz. a resurselor tehnice si umane.Dc. contr. de subcontr. sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prez. copie dp. contr. si traducere legalizata in lb. romana, Dc. of. este dep. de o asociatie (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in consid. a modului in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potriv. contr. de asociere.Asociatii vor tb. sa dep. imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la proc. de atribuire, din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utilize. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr..Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea. Certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) - in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului, exitand totusi posibilitatea ca o societate sa fie acceptata daca dovedeste faptul ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca va primi certificarea., Certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu (SR EN ISO 14001 sau echivalent) ? in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului, exitand totusi posibilitatea ca o societate sa fie acceptata daca dovedeste faptul ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 15:42