Achizitie publica - Furnizare instalatie generare sunet
Detaliu pentru invitatia numarul 336697
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336697/04.10.2012
Denumire contract: Furnizare instalatie generare sunet
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi NavaleCod fiscal: 15566688, Adresa: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Telefon: +40 241639595, Fax: +40 241631415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in format electronic in SEAP: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare instalatie generare sunet
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare instalatie de generare sunet ? sistem de sonorizare, instalat intr-o piscina de antrenament in care se afla diverse echipamente de simulare cu cerinte specifice (evacuare de urgenta dintr-un elicopter scufundat in apa etc.), care sa reproduca zgomote de tip tunet, ploaie, trasnet, furtuna - inclusiv servicii de instalare, punere in functiune, testare, instruire personal beneficiar, asigurare service in perioada de garantie.
II.1.6) CPV: 32342410-9 - Echipament de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2360 RONPerioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul CERONAV: RO84 TREZ 2315 025X XX00 0540 Trezoreria mun. Constanta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul Anexa 6.Dovada constituirii garantiei de participare se transmite in SEAP sub forma scanata.In cazul in care garantia de participare este constituita sub forma unui instrument de garantare, aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei: 5% din valoarea fara T.V.A.a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie neincadrare in prevederile art.180 O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul Anexa 2aDeclaratie neincadrare in prevederile art.181 O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul Anexa 2bCertificat atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini).Certificat privind plata impozite si taxe locale care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini).Declaratie neincadrare in prevederile art.69-1 OUG nr. 34/2006 - Formularul Anexa 2cCertificat participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul Anexa 2dPersoanele cu functie de decizie din cadrul CERONAV in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director General: Dorel Popa- Director Logistica: Aleus Petrache- Contabil Sef: Nicoleta Bunea- Sef birou juridic: Eugen Radu- Sef serviciu instruire practica: Alin Draghici- Sef serviciu asistenta tehnica didactica: Vasile Pipirigeanu- Sef birou achizitii: Cornelia Nistor- Membrii comisiei de evaluare: Nistor Cornelia, Pipirigeanu Vasile, Draghici Alin. Membri de rezerva: Cristian Gabriela, Burghiu Daniel.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederi art.180 precum si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G.. 34/2006vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Declaratia neincadrare in prevederi art. 691 O.U.G. 34/2006 va fi depusa atat de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator.Operatorii economici straini vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute la art 180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006 in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care se depun ofertele- obligatii de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele solicitate in aceasta sectiune se pot depune in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in care obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/ copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta. Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani.Ofertantii vor prezenta cel putin un contract (sau parti relevante dincontract), din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, au livrat produse similare cu cele supuse achizitiei cu valoarea de 118.000 lei. Cerinta se considera a fi indeplinita prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte.Valorile vor fi exprimate in lei. Pentru echivalenta din alte valute se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii vor prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor/ clientilor. Recomandarea nu trebuie sa fie emisa in mod special pentru CERONAV Constanta., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersoanelor responsabile pentru montarea/ instalarea/ punerea in functiune/ instruirea personalului beneficiarului/ asigurarea reparatiilor in perioada de garantie - se va prezenta o lista cu persoanele implicate, calificarea si experienta in domeniu.Declaratie de disponibilitate cu privire la personalul specializat in montarea/ instalarea/ punerea in functiune/ instruire beneficiar/ asigurarea reparatiilor in perioada de garantie.Pentru personalul specializat in efectuarea service-ului in perioada de garantie se vor prezenta CV-uri semnate de titular precum si scrisori/certificate care atesta instruirea acestuia conform standardelor de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator. Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectivSR EN ISO 9001 sau echivalent., Certificarea sistemului de management al mediului pentru ofertanti, respectivSR EN ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 14:02