Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare instalatie generare valuri


Detaliu pentru invitatia numarul 329025
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Numar invitatie: 329025/07.06.2012
Denumire contract: Furnizare instalatie generare valuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi NavaleCod fiscal: 15566688, Adresa: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Telefon: 0241639595, Fax: 0241631415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pescarilor nr. 69 A secretariat, cam. 107, Constanta, Romania, cod postal: 900581, telefon: +40 241639595, fax: +40 241631415, persoana de contact: Sef birou achizitii publice: Cornelia Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Romania, cod postal: 900581, telefon: +40 241639595, fax: +40 241631415, persoana de contact: Sef birou achizitii publice: Cornelia Nistor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare instalatie generare valuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instalatia de generare valuri reprezinta o solutie de simulare valuri cu alimentare electrica 3 x 12V AC realizata pe baza caracteristicilor piscinei din baza de instruire si antrenament a CERONAV, capabila sa opereze la temperaturi cuprinse intre -10°C si +50°C, realizata din fibra de sticla armata cu forma de mar.
II.1.6) CPV: 34150000-3 - Simulatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare: 3000 RON sau echivalent in Euro la curs schimb B.N.R.din data platii.Perioada valabilitate garantie participare e cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada valabilitate garantie participare va fi prelungita corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira: -RON: in cont RO84TREZ2315025XXX000540 deschis la Trezoreria mun.Constanta-Euro: in cont RO58BRDE140SV04853511400 deschis la BRD Groupe Societe Generale ConstantaIn cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul Anexa 6.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului. Dovada constituirii garantiei de participare se depune pana la data si ora limita de depunere a ofertelor la sediul CERONAV.In cazul in care garantia de participare este constituita sub forma unui instrument de garantare, aceasta va fi depusa si in original la sediul CERONAV, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei: 5% din valoarea fara T.V.A.a contractului.Pentru constituirea garantiei de buna executie se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie neincadrare in prevederi art.180 O.U.G. nr.34/2006? Formularul Anexa 2aDeclaratie neincadrare in prevederi art.181 O.U.G. nr.34/2006? Formularul Anexa 2bCertificat atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini).Certificat privind plata impozite si taxe locale care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini).Declaratie neincadrare in prevederi art.69-1 OUG nr. 34/2006 - Formularul Anexa 2cCertificat participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul Anexa 2dPersoanele cu functie de decizie din CERONAV in privinta organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: Director General Dorel Popa; Director Logistica Aleus Petrache; Contabil Sef Nicoleta Bunea;Sef birou juridic, contencios si arhivare Eugen Radu; Sef Serviciu Instruire Practica de Siguranta Maritima: Alin Draghici; Sef birou achizitii publice: Cornelia Nistor.Membri comisie evaluare: Cristian Gabriela, Aleus Petrache, Alin Draghici. Membri rezerva: Nistor Cornelia, Luca Emil.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederi art.180 precum si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G.. 34/2006vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Declaratia neincadrare in prevederi art. 69-1 O.U.G. 34/2006 va fi depusa atat de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator.Operatorii economici straini vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute la art 180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006 in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care se depun ofertele- obligatii de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele solicitate in aceasta sectiune se pot depune in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in care obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta. Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriOfertantii vor completa si depune declaratia din Formularul Anexa 3 prin care vordemonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri globala din ultimii trei ani egala sau mai mare decat 550000 RON. Convertirea in RON si EUR, pentruofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R.pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 EUR = 4, 2373 RONAnul 2010:1 EUR = 4, 2099 RONAnul 2011:1 EUR = 4, 2379 RONCerinta se considera a fi indeplinita prin demonstrarea realizarii unei cifre deafaceri medii globale pe ultimii trei ani financiari succesivi anteriori incheiatiegala sau mai mare decat 550000 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Cerinta 1: Lista principalelor livrari de produse similare. Ofertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor livrari similare din ultimii 3 ani- Formularul Anexa 4, trebuind sa confirme livrarea in ultimii 3 ani de produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitii catre beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, a caror valoare cumulata este cel putin egala cu 285000 RON. Cerinta se considera a fi indeplinita prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte.Valorile vor fi exprimate in RON. Pentru echivalenta din alte valute se va tine cont de cursul mediu anual RON/ valuta comunicat de B.N.R. (http: //www.bnro.ro/Exchange-Rates--3727.aspx). Cerinta 2: Recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor. Ofertantii vor prezenta cel putin o recomandare emisa pe numele ofertantului din partea beneficiarilor/ clientilor. Recomandarea nu va fi emisa special pentru CERONAV Constanta., PersonalOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere de disponibilitate cu privire personalul specializat in montarea/ instalarea instalatiilor de generare valuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)- http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer