Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE INSTALATII DE PURIFICAREA ? TRATAREA AERULUI SI EVACUARE AER VICIAT BLOC OPERATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 326701
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Numar invitatie: 326701/14.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE INSTALATII DE PURIFICAREA ? TRATAREA AERULUI SI EVACUARE AER VICIAT BLOC OPERATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100576, telefon: +401 0244521641, fax: +401 0244521641, persoana de contact: MARIANA CURSARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de consiliu , STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100576, telefon: +401 0244521641, fax: +401 0244521641 (Caladire administrativa)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE INSTALATII DE PURIFICAREA ? TRATAREA AERULUI SI EVACUARE AER VICIAT BLOC OPERATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE INSTALATII DE PURIFICAREA ? TRATAREA AERULUI SI EVACUARE AER VICIAT BLOC OPERATOR
II.1.6) CPV: 42514000-2 - Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 5.200 lei(1% din valoarea totala estimata a contractului) valabila 90 de zile de la data LIMITA DE depunere aofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea si prezentarea Formularului nr.10din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul : RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante impreuna cu oferta inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul total al contractului fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie , in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul fara notificare prealabila si /sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea- Completarea si prezentarea Formularului nr.1Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691-Completarea si prezentarea Formularului nr.11Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Completarea si prezentarea Formularului nr.6Certificatde atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabil la data licitatiei. -copie semnata si stampilata conform cu originalul. - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: - coduri CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, numele asociatilorSe va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul .Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul eliberat de la Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.12 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Forma de prezentare: originalIn cazul in care ofertantul de incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si ijlocii, publicata in monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului nr.10 si anexelor din Sectiunea III a prezentei documnetatii de atribuire.In cazul incare ofertantul este o asociere , incadrarea in categoria inteprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansambluAstfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza , in mod individual, in categoria IMM, daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM oferta depusa de asociati nu va fi considerata ca fiind depusa de un IMM.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completare Formularului nr.3 ?Fisa de informatii generale?-din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire , din care sa reiasa cifra de afaceri a ofertantul pe ultimii 3 ani ( 2008, 2009, 2010), calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv (www.bnr.ro)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic ofertantul nu trebuie sa se afle int-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si 181 litera a) c1) di d) din OUG 34/2006, conform Legii 279/2011- Completarea si prezentara Formularului nr 4 si 4* ?Decaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? ?- Ofertantul va prezenta cel putin 1 recomandare pentru produsele similare (dela unitatile cu profil medical de stat sau private), in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006Ofertantul are dreptul de a include in propunetea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica.In acest sens ofertantul are obligatia de a preciza in documentele ofertei: - parte/partile din contract Certificat ISO 9001 ( copie conform cu originalul, semnat si stampilata) sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.- In corformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer