Achizitie publica - FURNIZARE INSTALATII DE PURIFICAREA ? TRATAREA AERULUI SI EVACUARE AER VICIAT BLOC OPERATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 326701
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326701/14.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE INSTALATII DE PURIFICAREA ? TRATAREA AERULUI SI EVACUARE AER VICIAT BLOC OPERATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100576, telefon: +401 0244521641, fax: +401 0244521641, persoana de contact: MARIANA CURSARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de consiliu , STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100576, telefon: +401 0244521641, fax: +401 0244521641 (Caladire administrativa)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE INSTALATII DE PURIFICAREA ? TRATAREA AERULUI SI EVACUARE AER VICIAT BLOC OPERATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE INSTALATII DE PURIFICAREA ? TRATAREA AERULUI SI EVACUARE AER VICIAT BLOC OPERATOR
II.1.6) CPV: 42514000-2 - Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul total al contractului fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie , in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul fara notificare prealabila si /sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic ofertantul nu trebuie sa se afle int-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si 181 litera a) c1) di d) din OUG 34/2006, conform Legii 279/2011- Completarea si prezentara Formularului nr 4 si 4* ?Decaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? ?- Ofertantul va prezenta cel putin 1 recomandare pentru produsele similare (dela unitatile cu profil medical de stat sau private), in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006Ofertantul are dreptul de a include in propunetea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica.In acest sens ofertantul are obligatia de a preciza in documentele ofertei: - parte/partile din contract Certificat ISO 9001 ( copie conform cu originalul, semnat si stampilata) sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.- In corformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 11:25