Achizitie publica - Furnizare jucarii si articole de imbracaminte pentru actiunea « Pomul de Craciun 2012»
Detaliu pentru invitatia numarul 339662
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339662/19.11.2012
Denumire contract: Furnizare jucarii si articole de imbracaminte pentru actiunea « Pomul de Craciun 2012»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241488413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, BD.Tomis nr.51, Constanta, jud.Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare jucarii si articole de imbracaminte pentru actiunea « Pomul de Craciun 2012»
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea unui numar 34.000 pachete, constand in jucarii si articole de imbracaminte pentru actiunea "Pomul de Craciun 2012" pentru copiii din invatamantul prescolar si scolar (cl.I-VIII) din judetul Constanta si servicii de transport la gradinitele si scolile din judetul Constanta.
II.1.6) CPV: 37520000-9 - Jucarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 3.500 lei. Pentru garantia de participare in alta valuta, echiv.leu/alta valuta conf. curs BNR la data calculata cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din invit.de participare. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr.RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Mun. Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conf. cu art.86 alin.(1)din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilit. a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Doc. care atesta constituirea garantiei de participare (in original) se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei. In cond.in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile L346/2004 privind simul.infiint.si dezvolt. intrep.mici si mijlocii, cu modif.si complet. ulterioare, in cond. in care fiecare membru al asocierii (consortiului)respecta cond.de incadr. in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constiturii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contract.va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului cf. art.278^1 din OUG 34/2006 act.suma de 3.400 lei.Garantia de participare se va returna de catre autorit.contractanta conform prevederilor art, 88 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3 din Sectiunea Formulare Nota: Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tert sustinator, daca este cazul. 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4 din Sectiunea Formulare Nota: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tert sustinator, daca este cazul. - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social. - Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. - 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului 5 din Sectiunea Formulare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: - Nicusor Daniel Constantinescu ? Presedinte - Cristian Darie ? Vicepresedinte - Cristinel Nicolae Dragomir ? Vicepresedinte - Felicia Taicutu ? Director Directia Generala Economico?Financiara - Rancichi Sebastian ?Director executiv, Directia de Control - Ionut Titimeaua ? Sef Serviciu Administratie Publica Locala - Mihaela Lungu ? Sef Serviciu Achizitii Lista persoanelor care aproba bugetul este anexata in sectiunea documente, Lista consilieri judeteni, respectiv Hotararea CJC 240/27.06.2012, postata si pe site-ul CJC: www.cjc.ro Nota: Declaratia trebuie completata de catre Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010.Declaratie conform Formularului 6 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 5.Declaratie privind calitatea de participant conform Formularului 7 din Sectiunea Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator .Documentul va fi prezentat in in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Ofertantului declarat castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte inasociere, fiecare asociat are obligatia sa indeplineasca aceasta cerinta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Prezentarea de informatii generale, din care sa rezulte si media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, Cerinta nr.2 Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 600.000 lei. Nota: Echivalentul in lei a valorilor exprimate in euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR., Se vor prezenta bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta si alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind principalelecontracte de furnizare similare obiectului achizitiei, realizate in ultimii 3 ani si o lista care va cuprinde principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Cerinta 2 Experienta similara: Demonstrarea experientei similare prin prezentarea unui contract de furnizare produse similare obiectului achizitiei in ultimii 3 ani a carui valoare sa fie de minim 200.000 lei fara TVA ; Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv . Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite decatre BNR, aferente anilor respectivi., Pentru contractul care demonstreaza experienta similara se vor prezenta : -Fisa de experienta similara; livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Cerinta 3Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea sub orice forma a unui spatiu corespunzator, pentru depozitarea produselor furnizate, situat pe raza Judetului ConstantaNota: Ofertantului declarat castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte in copie, documentele care fac dovada detinerii sub orice forma a spatiului corespunzator pentru depozitarea pachetelor/produselor., Cerinta 4Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea sub orice forma a mijloacelor de transport necesare transportului si distribuirii tuturor pachetelor la destinatiile solicitate de achizitor.Nota: Ofertantului declarat castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte , in copie, documentele care fac dovada detinerii sub orice forma a mijloacelor de transport., Cerinta 5Ofertantul va prezenta mostre de produse in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului. Mostrele reprezinta cerinta de calificare conform art.188 (1)lit.e) din OUG nr.34/2006., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 15:51