Achizitie publica - FURNIZARE LACTATE
Detaliu pentru invitatia numarul 325732
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325732/08.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE LACTATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLACod fiscal: 4541165, Adresa: Str.Bucium, Nr.36, oras Iasi, Jud.Iasi, Iasi, Telefon: 430920, Fax: 0232-230990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Bucium, Nr.36, Iasi, Romania, cod postal: 7002082, telefon: +40 228088, fax: +40 228088, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Bucium, Nr.36, Iasi, Romania, cod postal: 7002082, telefon: +40 228088, fax: +40 228088, persoana de contact: DEACONITA ALINA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE LACTATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare branza topita, cascaval, telemea de vaci, branza de vaci, smantana, branza burduf, iaurt 0.250 kg, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 382, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda X nu ?Valoarea garantiei de participare pentru fiecare lot in parte se regaseste in anexa B(informatii privind loturile)Garantie de participare se constituie astfelInstrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf art. 86 din HG 925/2006 modificata cu HG 834/2009 sau prin virament bancar in contul RO42TREZ4065005XXX013174 deschis la Terezoreria Operativa a Municipiului Iasi.Garantie de participare ?Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. ? Formularul nr. 8 din sectiunea Formulare.Garantia de paticipare se constituie in cuantum de 50% din valoarea afisata pentru IMM-uriGarantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie (pentru contractele subsecvente): Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. (constituibila dupa semnarea contractului) Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 2, 5% din valoarea contractului fara TVA, pentru IMM-uri. Garantia de buna executie se poate constitui prin: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf art. 86 din HG 925/2006 modificata cu HG 834/2009 de buna executie (Formularul 9), chitanta la casieria unitatii sau ordin de plata.Garantia de buna executie se depune in contul RO42TREZ4065005XXX013174 deschis la Terezoreria Operativa a Municipiului Iasi, cui 4541165.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.3 - din Sectiunea Formulare .Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinte obligatorii: completarea Formularului nr.4 - din Sectiunea Formulare .Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691-Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.5- din Sectiunea Formulare III .Incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie, in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Prof.Dr.Calin Scripcaru, Ec.Daniela Radulescu, Jurist Gina Grecianu, Ec.Anca Zilot, Constantin Cristina, Ref.Giurgiuveanu Bogdan, As.Alina Ciobanu, Ec.Ionel Guzu, Ref.Alina Deaconita.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.6- din Sectiunea Formulare .Se solicita conform ordin nr. 314/20.10.2010ANRMAP. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata de catre persoana autorizata.Cerinta obligatorie: a) prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii.Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie: Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art 180 si 182 din OUG nr.34/2006 se va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatiile competente din tara respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiSolicitatxNesolicitat?, Mostre, descrieri si/sau fotografiiSolicitatxNesolicitat? SolicitatxNesolicitat?Cerinta minima: prezentarea certificatelor de calitate ISO 22000:2005 (HACCP) in copie, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 09:10