Achizitie publica - Furnizare lapte antidot
Detaliu pentru invitatia numarul 320990
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320990/29.02.2012
Denumire contract: Furnizare lapte antidot
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, cladirea administrativa, etaj II. Pot participa la sedinta reprezentanti legali/imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lapte antidot
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare lapte antidot pentru protectia personalului ce lucreaza in conditii grelesi vatamatoare conform Legii Securitatii si Sanatate in Munca nr.319/2006.
II.1.6) CPV: 15511000-3 - Lapte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
595 lei, cel putin valab of (90zile), cf art43, 1 al(2), litb)-OUG34/2006;art.85, litb)-HG925/2006.Forme: instr de garant emis in cond legii de o soc bancara/de asig(irevocabil, original, depus pana la deschidere);vir bancar/OP confirmat de banca, in ct RO29RNCB0165020174920001 din BCR-Petrosani.Se aplica prev art.16 al(2)-Lg346/2004, astfel se va prez o decl cf Anexei1-OG27/2006.In cazul asocierilor, fiec asociat trebuie sa fie IMM.Restit se va face in cond prevaz la art.88-HG925/2006, in cel mult 3zl de la data: constit gar de buna exec/exp per de valab a of/exp term de dep a unei contestatii.Retinerea se va efectua in cond prevaz de: -art.87, al(1)-HG925/2006, in sit: retrag oferta in per de valab a ofertei/oferta stabilita castigat, nu constit gar de buna exec in per de valab a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr/oferta fiind stabil castig, se refuza semnarea ctr in per de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 5 % (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA, printr-un instrument de garantare irevocabil emis in cond legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta, in original, declaratiile semnate si parafate de reprezentantul legal al ofertantului: decl. pe propria raspundere priv neincadrarea in dispozitiile art 180 si 181 din OUG 34/2006 (form 12 A si 12B); Certificatul de participare cu oferta independenta (form 3); decl pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese, din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul nu are drept membri in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director general ? Doru Visan, director economic? Ioana Arvunescu director comercial ? Eduard Mija, sef serv aprovizionare - Fabiola Schmidt si sef serv. achizitii publice - Ioan Adrian Busoniu si date generale privind ofertantul (form 2) Pt persoane romane: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Se va prezenta Certificatul Constatator emis de ORC valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie. Achizitorulva solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane straine: se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (ex: certificat de inregistrare). Se va prezenta copie insotita de traducere autorizata in limba romana. Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele livrari de produse efectuate de ofertant, Dotarea tehnica. Cerinta minima: asigurarea in dotarea proprie, prin contract sau conventie de inchiriere a mijloacelor de transport special termoizolate si dotate cu instalatii frigotehnice, conform OrdinuluiMinistrului Sanatatiinr.976/1998 pentru aprobarea Normelor de igiena pentru productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor, cu completarile si modificarile ulterioare, Informatii privind subcontractanttii.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Informatii privind asocierea Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerinteleISO 9001/2008, Ofertantii vor face dovada ca au implementat sistemul de management al sigurantei alimentare in conformitate cu cerintele HCCP/ISO 22000
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din fisierele atasate prezente invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 13:27