Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare lapte antidot


Detaliu pentru invitatia numarul 340842
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 340842/11.12.2012
Denumire contract: Furnizare lapte antidot
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: 30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 0254-236407/+40 0254570790, Fax: +40 0254236404/+40 0254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Romania, cod postal: 336520, telefon: +40 0254-236407/+40 0254570790, fax: +40 0254236404/+40 0254570481, persoana de contact: Elisabeta Pogocsan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Complexului Energetic Hunedoara din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, cladirea administrativa.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lapte antidot
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare lapte antidot pentru protectia personalului ce lucreaza in conditii grelesi vatamatoare conform Legii Securitatii si Sanatate in Munca nr.319/2006
II.1.6) CPV: 15511000-3 - Lapte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare: 2.640 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantiei de participare se va constitui conf. art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar dovada constituirii ei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Nota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru acest lucru, acestia beneficiind de legea nr.346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (Formular A109);Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de 1320 lei.
Garantie de buna executie
Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 10 % (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile cu art.89 alin (2) prin oricare din formele de la art.90 alin. (1)-(3) din HG nr.925/2006, tinand si de prevederile HG 1045/2011.Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;
- prezentare Formular 2 - Informatii generale ; (Document necesar in vederea extrageriiinformatiilorce vor fi introduse in contract ;
-prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul nu are drept membrii in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in formularul 4 .-completare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie ;Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune astfel: - cele intocmite de ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie, in original, conform art 5, alin.3 din Ordinul 509/20011 al ANRMAP - in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? acele documente emise de alte organisme /autoritati conf. art. 5, alin 1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP.- in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? acele documente emise de alte organisme /autoritati conf. art. 5, alin 1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP - Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor , in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul areobiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc. Informatiile din cadrul acestuia trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata.In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, , pentru conformitate, prezentarea acestuia in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta minima: Lista va fi insotitade cel putinun document/ contract/ proces-verbal de receptie prin care beneficiarii saconfirme furnizareade produse similare., Cerinta nr.2 : Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatii, echipamentele tehnice de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului. Cerinta minima : Ofertantii vor face dovadaca vor asigura transportul laptelui la sediul autoritatii contractante utilizand autovehicule special termoizolante si dotate cu instalatii frigotehnice, conform OMS nr.976/1998. Pentru mijloacele de transport, ofertantul va prezenta certificat eliberat de Directia de Sanatate Publica Judeteana din care sa rezulte ca indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca privind producerea si transportul produselor lactate. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui pentru activitatea specifica obiectul contractului. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea « conform cu orignalul »Certificatul trebuiesa fie valabilla data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 18:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer