Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare lapte antidot


Detaliu pentru invitatia numarul 356150
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 356150/27.11.2013
Denumire contract: Furnizare lapte antidot
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Elecrocentrale Paroseni: str. Paroseni, nr.20, Vulcan, jud. Hunedoara, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104, persoana de contact: Ana Gyorgy
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Elecrocentrale Paroseni: str. Paroseni, nr.20, Vulcan, jud. Hunedoara, Romania. La sedinta de deschidere pot participa reprezentantul legal sau un imputernicit.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lapte antidot
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare lapte antidot pentru protectia personalului ce lucreaza in conditii grele si vatamatoare conform Legii Securitatii si Sanatatii in munca nr. 319/2006
II.1.6) CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 477 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2529 lei sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire : se face in oricare dintre formele de la art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul Sucursalei Electrocentrale Paroseni din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara pana la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia de participare constituita prin virament bancar se va vira in contul societatii nr. RO54RNCB0165130003640001 deschis in lei la BCR Petrosani.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cu prevederilor art 89 alin.(2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 .Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i) cat si pentru tertul sustinator. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i) cat si pentru tertul sustinator (in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1 ), d) si va completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinatorIn vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Andronache Daniel Costel, Ciobanu Maria, Giurgiu Vasile, Sandru Florian Ioan, Visan Doru, Paciu Gabriela, Modrea Bianca, Pogocsan Elisabeta, Mija Eduard, Liliana Lauran.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie. - Persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare.Nota : Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizataParticiparea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1: Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar inscris in lista principalelor livrari de produse, din care sa reiasa furnizarea de produse similare., Cerinta nr. 2: Ofertantul va prezenta mostra pentru produsul ofertat, care va fi depusa la sediul beneficiarului (str. Paroseni, nr 20, loc. Vulcan, jud. Hunedoara) pana la data limita de depunere a ofertelor. Se solicita Certificat HACCP/ISO 22000/2009.Ofertantul va prezenta dovada certificarii HACCP / ISO 22000 prin care se dovedeste ca sunt implementate tehnicile si cerintele pentru a asigura siguranta alimentelor.Nota: Documentul prezentat in copie lizibila, trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2013 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer