Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare lapte praf normalizat tip 26 in municipiul Bucuresti si jud. Giurgiu


Detaliu pentru invitatia numarul 354419
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTI
Numar invitatie: 354419/07.10.2013
Denumire contract: Furnizare lapte praf normalizat tip 26 in municipiul Bucuresti si jud. Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTICod fiscal: 4204224, Adresa: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Telefon: 021/2087725, 021/4106550 int 1644, 1645, Fax: 021/2087761, 021/2087738
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +4 0212087772, fax: +4 0212087738/61, persoana de contact: MARIA CRISTESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti sector 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lapte praf normalizat tip 26 in municipiul Bucuresti si jud. Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare lapte praf normalizat tip 26.
II.1.6) CPV: 15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 378, 967.3 - 535, 524.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant: 10.500, 00 lei, in conf cu preved art. 431 alin. 2 lit. a) din OUG 34 cu modif si compl ulterGarant de particip se const, conf art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si complet ulter.Garant de particip se expr in lei si va fi valab 70 zile (60 zile term de valabilit al ofert + 10 zile), de la data limita stabilit pt depun ofert.Mod de constit a garant de particip: Instrum de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pt per prevaz in doc de atrib; Virament bancar in contul autorit contractante RO03TREZ7015005XXX000145, deschis la Trez Sect 1 (cod fiscal UM 0461 Buc: 4204224).Dovada constit garant de particip va fi prez in orig, la vedere, in cazul in care aceasta se prez sub forma unui instrument de garant emis de o soc bancara ori de o soc de asig, iar pt virament bancar in cond conf acestuia de catre banca emitenta. Aceste dovezi se prez pana cel tarziu la data si ora stabilite pt deschid ofertei.NOTA: in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente (conform preved Legii nr. 346/2004, cu modif si complet ulter) care-i dovedesc incadrarea in categ intrepr mici si mijlocii, atunci acesta va constit gar de particip la jum din val ment.Gar de particip poate fi constit si in alta moneda decat in lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de particip.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand per de valabilit solicit in doc de atrib.Autorit contractanta are dreptul de a retine gar pt part in conf cu art. 87 din H.G. nr. 925/2006. In cazul unei contestatii, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar de particip suma calc in conf cu prev art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif si compl ult, resp 4.315, 52 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent va fi de 10 % (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, care-i dovedesc incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii) din valoarea contractului de furnizare, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: conform art. 90, alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: formular 12AIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: formular 12BIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) si anume: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular 12C.- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la procedura cu oferta independenta: Formular 12D.- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: formular 12EOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducu Gheorghe Stancu, Dobre Catalin si Cristescu Maria.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pentru persoane juridice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.- Fisa de informatii generaleFormular 4. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrisul ?conform cu originalul?, cu mentiunea ca in cazul in care firma va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depuna documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Licenta de fabricatie (a producatorului, in cazul in care acesta este ofertant) eliberata de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform Ordinului Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor nr. 357/2003;
- Autorizatia sanitara de functionare a ofertantului, vizata pe anul curent de catre Directia de Sanatate Publica sau certificate constatatoare eliberate de Biroul unic din cadrul Oficiului Registrului Comertului si care atesta ca a inregistrat declaratia-tip pe propria raspundere, din care rezulta ca sunt indeplinite conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar ? veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru activitatile declarate, conform Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 1030 din 20 august 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii trei ani, conform art. 188, alin. 1, pct. a) dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFormular B3, MostreIn vederea stabilirii conformitatii produselor ce fac obiectul contractului, in concordanta cu cele precizate in Ordinul ANRMAP nr.509 din 14.09.2011, anexa nr.1, ofertantii vor depune doua mostre din produsul ofertat, in ambalaj original, de capacitate 0, 5 kg, insotita de Buletin de analiza fizico-chimica si microbiologica.Mostra va fi insotita de aviz de insotire a marfii sau proces verbal de predare-primire.Mostrele vor fi etichetate, semnate si stampilate. Etichetele vor fi amplasate pe fiecare ambalaj si vor avea inscrise, in mod vizibil, urmatoarele: denumirea produsului, numele firmei producatoare; numele firmei care le distribuie (livreaza), daca este cazul, adresa ofertantului, data fabricatiei (luna, an); termen de valabilitate, insemne privind controlul si atestarea calitatii.Daca nu se prezinta mostre oferta va fi declarata inacceptabila, in conformitate cu prevederile art. 36, alin. 1, lit. b). din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respinsa conform art. 81 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii privind asigurarea calitatii.Certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul. Se vor admite si certificari in curs de implementare. In acest caz, solicitam prezentarea raportului de audit in urma caruia s-a dat aviz favorabil in ceea ce priveste sistemul de calitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer