Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare lapte si produse lactate


Detaliu pentru invitatia numarul 327731
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 327731/24.05.2012
Denumire contract: Furnizare lapte si produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul D.G.A.S.P.C. Arges, Pitesti, str. Calea Dragasani, nr.8, etaj I, cam. 23, jud. Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lapte si produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare lapte si produse lactate , la sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei 2 la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 581.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de part.: 2.476, 00 lei (rap. la val.min.estim.)G.P.este necesara pentru a proteja a. c. fata de riscul unui eventual comport.necoresp.al of., pe intreaga per.derulata pana la semnarea ctr.de achiz. si pana la constit. GBE a ctr.G.P. tb.sa fie irevocabila. Instrum. de garantare tb.sa prevada daca plata G.P.se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers.garantate, in cf cu ctr garantat; sau -neconditionat, respectiv la prima cerere a benefic, pe baza declar.acestuia cu privire la culpa pers. garantate.G.P.se exprima in lei si poate fi constit.prin : - scrisoare de garantie bancara ? in original, Formularul nr. 11.- O.P., in contul DGASPC Arges deschis la Trez.Pitesti -RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, cu conditia ca la data procesarii, suma sa fie virata in contul DGASPC Arges (vizat de unitatea bancara emitenta) .- instrument de garantare emis de o soc. de asigurari in favoarea autorit.contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituiept. procedura ce face obiectul prezentei licitatii.Dovada G.P.se introduce in plic separat, marcat corespunzator.Dovada constituirii G.P.tb. sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de G.P., in cuantumul, forma si avand perioada de valab.solicitate in doc.de atrib. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschid.a ofertei, in cf.cu art. 33, alin. 3, lit. b din HG 925/2006, actualizata.Cf. art. 278^1, din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului o anumita suma in raport cu valoarea estimata a contr.Perioada de valab.a G.P., trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei - 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor .
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 928/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, coform Hotararii nr. 1045/19.10.2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul nr. 1, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - in original.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul nr. 2, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - in original.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul nr. 3, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - in original.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Se va completa Formularul nr. 4, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - in original.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul nr. 5, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - in original.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Adrian Macovei- Director General, Cornel Olteanu- Director General Adjunct, Adriana Badea- Sef Serv. Fin. Contab. si Buget, Ioan Preoteasa- Sef Birou APCSS, Anton Cristiana- Sef CIA Pitesti, Mandreanu Mariana- Sef CSCCD Sf. C- tin Si Elena Pitesti, Anghel Tatiana- Referent Birou APCSS, Pana Teodor- Consilier Juridic.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. - Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte-obiectul de activitate al respectivului operator economic, eliberat cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor;
-faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.Ofertantul clasat pe primul loc va depune pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul in care in tara de origine sau tara in care este stabilit ofertantul nu se emite un astfel de document, se acceptadocumente edificatoarecare sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridical, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original sau copie legalizata si va fi insotit de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., - Prezentarea de mostre pentrudemostrarea capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza. Certificat ISO 22000 (HACCP) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer