Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE LEGUME


Detaliu pentru invitatia numarul 334391
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA
Numar invitatie: 334391/27.08.2012
Denumire contract: FURNIZARE LEGUME
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLACod fiscal: 4541165, Adresa: Str.Bucium, Nr.36, oras Iasi, Jud.Iasi, Iasi, Telefon: 430920, Fax: 0232-230990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Bucium, Nr.36, oras Iasi, Jud.Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700282, telefon: +40 228088, fax: +40 228088, persoana de contact: BIROUL DE ACHIZITII CONTRACTARI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Bucium, Nr.36, oras Iasi, Jud.Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700282, telefon: +40 228088, fax: +40 228088
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE LEGUME
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CEAPA USCATA, MORCOV, CARTOFI ROZ.
II.1.6) CPV: 03221120-3 - Tuberculi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participare Valoarea garantiei de participare pentru fiecare lot in parte se regaseste in anexa B(informatii privind loturile) Garantie de participare se constituie astfel Instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf art. 86 din HG 925/2006 modificata cu HG 834/2009 sau prin virament bancar in contul RO42TREZ4065005XXX013174 deschis la Terezoreria Operativa a Municipiului Iasi. Garantie de participare ? Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. ? Formularul nr. 8 din sectiunea Formulare. Garantia de paticipare se constituie in cuantum de 50% din valoarea afisata pentru IMM-uri Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.3 - din Sectiunea Formulare .Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinte obligatorii: completarea Formularului nr.4 - din Sectiunea Formulare .Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691-Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.5 - din Sectiunea Formulare III .Incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie, in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Dr.Marioara Ast, Ec.Daniela Radulescu, Jurist Gina Grecianu, Ec.Elena Raileanu, Constantin Cristina, Ref.Ariciuc Daniel, As.Alina Ciobanu, Ec.Ionel Guzu, Ref.Alina Deaconita.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.6 - din Sectiunea Formulare .Se solicita conform ordin nr. 314/20.10.2010 ANRMAP Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata de catre persoana autorizata.Cerinta obligatorie: a) prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii.Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie: Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art 180 si 182 din OUG nr.34/2006 se va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatiile competente din tara respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre candidat/ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificate prin referire laspecificatii sau standarde relevante ISO sau declaratii de conformitate-in original sau copie conform cu originalul(semnata si stampilata de persoana autorizata), Mostre, descrieri si/sau fotografii Operatorul economic va prezenta mostre pentru fiecare lot pentru care depune oferta pana la data limita de depunere a ofertelor ....................................................Mostrele vor fi depuse la Registratura unitatii. Se vor prezenta in mod obligatoriu mostre de produs pentru loturile ofertate. Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, ele reprezinta cerinta minima de calificare si nu se returneaza, fiind parte a ofertei depuse. Mostele depuse vor fi marcate obligatoriu cu numarul lotului aferent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT- SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer