Achizitie publica - Furnizare legume congelate, legume conservate, uleiuri si grasimi rafinate, lapte si produse lactate
Detaliu pentru invitatia numarul 325197
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325197/27.04.2012
Denumire contract: Furnizare legume congelate, legume conservate, uleiuri si grasimi rafinate, lapte si produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare legume congelate, legume conservate, uleiuri si grasimi rafinate, lapte si produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1amestec mexican, congelatLotul 2mazare, congelataLotul 3cartofi pai, congelatiLotul 4tomate conservate, la cutie, 800 mlLotul 5ciuperci conservate, la cutie, 460 gLotul 6mazare conservata, la cutie, 800 gLotul 7fasole pastai intregi, la borcan, 720 gLotul 8masline negre, conservateLotul 9porumb dulce, boabe, la cutie, 425 gLotul 10ulei de palmierLotul 11frisca vegetala, lichidaLotul 12lapte condensat, 6, 5 g-7, 5 gLotul 13lapte semidegresat UHTLotul 14unt portionat, 10 gLotul 15margarina pentru foietajLotul 16margarina pentru crema
II.1.6) CPV: 15331170-9 - Legume congelate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 398 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cazul in care se ofertaza toate loturile garantia va fi 1333, 98 lei, iar pentru fiecare un lot, va fi: 175, 00 lei pt lotul 155, 00 lei pt lotul 2320, 00 lei pt lotul 340, 00 lei pt lotul 4126, 48 lei pt lotul 554, 00 lei pt lotul 660, 00 lei pt lotul 754, 00 lei pt lotul 846, 00 lei pt lotul 996, 00 lei pt lotul 1072, 00 lei pt lotul 1110, 50 lei pt lotul 1240, 00 lei pt lotul 1345, 00 lei pt lotul 1470, 00 lei pt lotul 1570, 00 lei pt lotul 16Modul de const. a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire.La solicitarea A.C. ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Admin.2. Depunere in numerar la casieria A.C., Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca( orarul casieriei: 10:00-14:00, de luni pana vineri)3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86 TREZ 2165 005X XX00 6896, Trezoreria Cluj-Napoca.4. Conform art. 278*1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta nu va retine contestatorului din garantia de participare.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM au dreptul conform Legii nr. 346/2004, de a constitui doar 50% din garantia de participare.In acest caz, acestia au obligatia de a prezenta o declaratie privind incadrarea in aceasta categorie(formularul 13 din sectiunea Formulare)Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, resp. 60 zile de la data depunerii ofertelor in SEAP.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare, rezultataModul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea autoritatii contractante.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de 14 zile de la data expirarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea ofertantului: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006- formularul 1(12A) din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu formularul 2(12B) dinSectiunea Formulare; Documentele privind neicadrearea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se sustine cu: - Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat ? Certificat de Atestare Fiscala eliberat de A.N.A.F.;Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 3Participarea la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr.3;Cerinta nr.4: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Aceasta se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General Administrativ, ec. Viorica Barsan; Director Financiar-Contabil, ec. Pusok Istvan;Membrii comisiei de evaluare: ing. Ion Toma, Jurist Alexandru Brasoveanu, ing. Mihaela Maier, ec. Oana CiobanuSe solicita completarea formularul 4 din sectiunea Formulare Cerinta nr. 1Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Autorizatie sanitara-veterinara de functionareSe solicita autorizatie sanitar-veterinara pentru unitati, eliberata de ANSVSA, valabila la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 3Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Existenta livrarii de produse in ultimii 3 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in vederea sustinerii capacitatii tehnicelista principalelorlivrari de produsein ultimii 3 ani, formularul nr. 5 (12D) din sectiunea Formulare)insotite de recomandari de la beneficiari.In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate cu recomandarile respective de la beneficiari., Cerinta 3Prezentarea de mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in care urmeaza a filivrate, marcat si sigilat conform prevederilor legale. Acestea se vor prezentala sediul autoritatii contractante din Cluj Napoca, str. I.I.C.Bratianu nr. 14, pana la data de depunere a ofertelor in SEAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 10:12