Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare legume si fructe la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 344550
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI
Numar invitatie: 344550/01.04.2013
Denumire contract: Furnizare legume si fructe la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9574414, Adresa: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Telefon: +40 0240517455, Fax: +40 0240516466
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Romania, cod postal: 820080, telefon: +40 0240517455, fax: +40 0240516466, persoana de contact: Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Gavrilov Corneliu , nr, 120, Tulcea, Romania, sediul D.G.A.S.P.C., sala de sedinta, etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare legume si fructe la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare legume si fructe proaspete pentru consumul uman.
II.1.6) CPV: 03220000-9 - Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 129.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform Anexei B*Informatii privind loturile*.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Conform art. 278^1 din OUG Nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului peste pragul prevazut la art.19, 1% din aceasta valoare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Tulcea, - in original;
- virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Tulcea, RO28TREZ6415006XXX000164 deschis la trezoreria Tulcea, cod fiscal 9574414 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- numerar la casieria autoritatii contractante.Cursul de referinta al BNR va fi cel din data de 25.03.2013:1 euro=4.4154 lei.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin modalitatile prevazute de art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - FORMULAR 1 -Declaratie privind eligibilitatea -ORIGINAL.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.- FORMULAR 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - ORIGINAL; Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 .Pentru a fi calificat tertul sustinator, nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art.181, lit.(a), (c^1)si (d)din OUG nr.34/2006 .- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- FORMULAR 3 ? ORIGINAL; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire- Marinov Gabriel - Teodosie - Director General D.G.A.S.P.C.Tulcea;
- Badulescu Dumitra- Director General Adjunct D.G.A.S.P.C.Tulcea;
- Calina Ion ? Sef serviciu;
- Bogza Valeria ? Sef serviciu;
- Sidorencu Roxana ? Sef serviciu;
- Giurea Luminita ? Sef serviciu;
- Bahaciu Felicia - Responsabil economic;
- Alempie Terente - responsabil tehnic;
- Vramulet Calin - Comp. juridic;Ion - Eremia Elena - Comp. juridic; Baragan Dumitra - Comp. juridic- Olteanu Mona - Comp.Achizitii;
- Costache Otilia Niculina - Comp.Achizitii;
- FORMULAR 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.- FORMULAR 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se solicita formularul datat, stampilat, completat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor, care sa cuprinda: - date de identificare legale ( denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Se accepta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" pe fiecare pagina semnata si stampilata.In etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Persoane fizice autorizate: - Autorizarea pentru desfasurarea de catre persoane fizice a unor activitati economice in mod independent.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri din cel mult ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE privind utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se sol. ca ofertantul sa faca dovada ca are asigurate (in dotare proprie, princontracte sau prin conventii de inchiriere etc.)utilajele, mijl.de transport sidotarile necesare indepl contractului de furnizare produse, care sa asigurepe toata durata transportului pastrarea nemodificata a caracteristicilorprodusului precum si protectia impotriva prafului, insectelor, rozatoarelor sialtor surse de poluare, degradare si contaminare atat a produselor cat si aambalajelor., Fisa de informatii privind experienta similara;
- prezentarea minim a unui contract de furnizare( copie dupa parti relevante / proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare., Prezentare mostreIn scopul dovedirii capacitatii de a livra produse similare, precum si conformitatii cu produsul solicitat, ofertantul va prezenta o mostra, din produsul ofertat.(Anexa 1, capitol furnizare lit.e din Ordin ANRMAP nr.509/2011)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer