Achizitie publica - Furnizare lemn de foc
Detaliu pentru invitatia numarul 327434
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327434/22.05.2012
Denumire contract: Furnizare lemn de foc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M.01545Cod fiscal: 4523223, Adresa: Brasov, Brasov, Telefon: 0268284687, Fax: 0268284528
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr. 686, Apata, Romania, cod postal: 500509, telefon: +40 268284687, fax: +40 268284528, persoana de contact: Claudia Morari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Unitatea Militara 01545 Apata, str. Principala nr. 686, loc. Apata, jud. Brasov.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lemn de foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare lemn de foc; valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1998 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare poate fi constituita astfel: - in numerar prin depunere la casieria autoritatii contractante;
- ordin de plata in contul RO23TREZ1315005XXX012524 deschis la Trezoreria Brasov;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: a) conform art.90 din HG nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii;b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile HG nr. 1045/2011 pentru modificarea art.90 alin.3 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratia privind eligibilitatea - Formularul 2;
- declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 ? Formularul 3;
- declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 4;
- certificatul de participare cu oferta independenta ? Formularul 5;;
- declaratie privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 ? Formularul 6;
- CERTIFICATE CONSTATATOARE privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaCERTIFICATE CONSTATATOARE 1.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.CERTIFICATE CONSTATATOARE 2.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Documentele solicitate se depun in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ilie Minciu, Jenica Dimian, Claudiu Oprea, Claudia Morari, Zoltan Csutka, Niculina Mincu. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate.Documentul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", urmand ca ofertantul clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin 266850 lei. - Formularul 7
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. - Formularul 10, Experienta similaraLista principalelor livrari de produse similare derulate in ultimii 3 ani - Formularul 8- Prezentarea de copii de pe parti relevante a cel putin un document/contract/proces verbal de receptie, de livrari de produse similare cu o valoare cel putin egala cu valoarea minima estimata a produselor pentru care se depune oferta.- Recomandare scrisa privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului/beneficiarilor pentru documentul/documentele/contractul/contractele/procesul verbal de receptie/procesele verbale de receptie, de livrari de produse similare la care se face referire in paragraful anterior. - Formularul 9.Documentele solicitate se depun in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 10:07