Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE LEMN DE FOC ESENTA FAG


Detaliu pentru invitatia numarul 322388
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)
Numar invitatie: 322388/21.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE LEMN DE FOC ESENTA FAG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)Cod fiscal: 2541894, Adresa: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Telefon: 0250778240, Fax: 0250778240
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Romania, cod postal: 245500, telefon: +40 250778240, fax: +40 250778240, persoana de contact: SOCOL RAMONA CRISTINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Romania, cod postal: 245500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE LEMN DE FOC ESENTA FAG
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare lemn de foc, esenta fag, LOBDE (umed/uscat) fara amestec cu alte esente
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 467 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.647, 01 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare poate fi constituita astfel: - in numerar prin depunere la casieria autoritatii contractante;
- ordin de plata in contul RO 75TREZ6765006XXX30543 deschis la Trezoreria Gura Lotrului;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVAModalitatea de constituire: a) conform art.90 din HG nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii;b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile HG nr. 1045/2011 pentru modificarea art.90 alin.3 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaAutoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind eligibilitatea ? Formularul 12 A.Ofertantul, inclusiv subcontractantii / partenerii / tertul sustinator trebuie sa prezinte: -declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 ? Formularul 12 B;
-declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 12 C;
-certificatul de participare cu oferta independenta;
-declaratie privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006Se vor prezenta CERTIFICATE CONSTATATOARE privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele solicitate se depun in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Schell Robert Adrian- Berbece Rodica- Sandu Nicolae- Vlad Decebal Gheorghe Ofertantul, inclusiv subcontractantii / partenerii / tertul sustinator trebuie sa prezinte: - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Documentul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", urmand ca ofertantul clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ORC in original/copie legalizata.- Pentru operatorii economici straini se vor depune documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in tara respectiva; documentele vor fi depuse in limba romana in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriCifra de afaceri medie anuala pe ultimii3 ani va fi de cel putin 352.605 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor livrari de produse similare derulate in ultimii 3 ani ( 2011, 2010, 2009)- Se completeaza Formularul 12 D- Prezentarea de copii de pe parti relevante a cel putin un contract de livrari de produse similare cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a produselor pentru care se depune oferta.- Recomandare scrisa din partea beneficiarului privind indeplinirea obligatiilor contractuale.Documentele solicitate se depun in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer