Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE LEMN DE FOC ESENTA FAG


Detaliu pentru invitatia numarul 345627
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)
Numar invitatie: 345627/20.04.2013
Denumire contract: FURNIZARE LEMN DE FOC ESENTA FAG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)Cod fiscal: 2541894, Adresa: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Telefon: 0250778240, Fax: 0250778240
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Romania, cod postal: 245500, telefon: +40 0250778240, fax: +40 0250778240, persoana de contact: BERBECE RODICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Brezoi, str. Lotrului, nr. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE LEMN DE FOC ESENTA FAG
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lemn de foc esenta fag
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 2.600 leiPerioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Documentele prin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original.In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 13.In cazul constituirii prin OP, suma se va depune in contul RO75TREZ6765006XXX000543 deschis la Trezoreria GURA LOTRULUI - judetul Valcea (CIF 2541894).IMM-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei de participare (in acest sens se va prezenta dovada calitatii de IMM )In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare 1.320lei.Pentru conversia in lei a mijloacelor financiare exprimate in valuta, autoritatea contractanta va folosi cursul B.N.R. din data publicarii invitatiei de participare la prezenta procedura in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. art. 90 alin. (1) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile aduse prin HG 1045/2011 la incheierea contractului care se atribuie.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 7 zile de la data incheieriicontractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea declaratiei privind eligibilitateaFormularul 12A ? Declaratie privind eligibilitatea, in original/copie legalizata/ copie lizibila conforma cu originalulIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, dupa caz, tert sustinator.Cerinta nr. 2 Prezentare declaratieipe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006Ofertantul trebuie sa prezinte : Formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, dupa caz, tert sustinator, Cerinta nr. 3 Prezentarea declaratiei pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.691din OUG nr. 34/2006Formularul 12E- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante :1. Schell Robert Adrian - Primar 2. Berbece Rodica - Sef Serviciu 3. Dulcea Dumitru Eugen - Viceprimar 4. Sandu Nicolae - SecretarIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, dupa caz, tert sustinator, subcontractanti.Cerinta nr. 4 Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independentaFormular 12G - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, dupa caz, tert sustinator.Cerinta nr. 5 Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la proceduraFormularul 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, dupa caz, tert sustinator.Cerinta nr. 6Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoane juridice/fizice romaneCertficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate ?in original /copie legalizata/ copie lizibila in conformitate cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? in original/copie legalizata/ copie lizibila in conformitate cu originalul.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte sitatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. Echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, dupa caz, tert sustinator. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul va fi prezentatin original/ copie legalizata/ copie lizibila conforma cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineIn vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conf, cu prevederile legele din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economica care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, tertul sustinator, dupa caz.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Prezentarea informatiilor generale ? media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniModalitatea de indeplinireSe solicita Fisa de informatii generale - Formularul 6 in original - care sa contina si media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) in valoare de minim264.000 lei .In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, media cifrei de afaceri globala se va raportala anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2 - Prezentarea bilanturilor contabileModalitatea de indeplinireSe vor prezenta bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012, care vor fi vizate si inregistrate de organele competente, in copii certificate conform cu originalul.Pentru persoanele juridice straine, se solicita bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011 si 2012, inregistrate la autoritatea competenta din tara respectiva.In ceea ce priveste bilantul aferent anului 2012, sunt lasate la lititudinea operatului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii acestei cerinte, in situatia in care bilantul nu este inregistrat inca.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniFormularul 12D, in original;In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 2 Prezentare de informatii privind experienta similaraSesolicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi furnizat produse similare a carorvaloaresa fie cel putin egala cu valoarea estimata a produselor pentru care se depune oferta.In acest sens se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din caresa reiasa furnizarea de poroduse.Nota: dupa caz, documentele se vor prezenta inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?., Cerinta nr. 3 Prezentarea de informatii privind subcontractantii/ asociatii(daca este cazul)Operatorul economic are obligatia de a declara subcontractantii.Se va completa Formularul10? la depunerea ofertei se vor declara toti subcontractantii. Pe parcursul derularii contrctului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contrctante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificare propunerii tehnice sau financiare initiale.Un operator economic nu are dreptul de a participa la o procedura de atribuire atat in calitate de ofertant, cat si in calitate de ofertant asociat sau in calitate de subcontractant (executant, furnizor, prestator) al altui ofertant. Pentru asociere se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderului de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Cerinta nr. 4 Informatii privind sustinerea tehnico-economica (daca este cazul)In cazul sustinerii economice si financiare si tehnico-profesionaleasa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impuse de legislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere (Formularele nr. 14 si 16) raportat la natura sustinerii invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2013 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer