Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE LEMN DE FOC ESENTA TARE


Detaliu pentru invitatia numarul 332235
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROSIHIATRICA BRANCOVENESTI
Numar invitatie: 332235/23.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE LEMN DE FOC ESENTA TARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROSIHIATRICA BRANCOVENESTICod fiscal: 4322912, Adresa: BRANCOVENESTI NR. 215 JUD. MURES, Brancovenesti, Telefon: 0265-550011, Fax: 0265.550011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRANCOVENESTI NR. 215 JUD. MURES, Brancovenesti, Romania, cod postal: 547130, telefon: +40 265550011, fax: +40 265550011, persoana de contact: IOAN NEMETH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRANCOVENESTI NR. 215 JUD. MURES, Brancovenesti, Romania, cod postal: 547130, telefon: +40 265550011, fax: +40 265550011, persoana de contact: IOAN NEMETH
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE LEMN DE FOC ESENTA TARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lemn de foc esenta tare, conform Caietului de sarcini. Valoarea estimata a contractului fara TVA este de 108.000, 00 lei.TVA.pana la data de 31.12.2012.
II.1.6) CPV: 03418100-4 - Lemn de esenta tare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea contractului fara TVA: 1.080 RON pentru IMM-uri si 2.160 RON pentru ceilalti operatori economici.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO55TREZ4775026XXX003123 deschis la Trezoreria Municipiului Reghin, Beneficiar: Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Brancovenesti, cod fiscal 4322912 ; se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - in original, - depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante prgram caserie: Luni- Joi intre orele 8 - 12sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.(3)din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Procentul de garantie de buna executie este5% din valoarea contractului de achizitie publica, fara TVA, Constituirea garantiei se poate face conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Declaratie privind eligibilitatea)-Completare formular 2;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare formular 3;3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?;4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?;5.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Completare formular 4;Declaratia privind calitatea de participant la procedura, conform art.46 din OUG 34/2006;6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ec. Rusu Laura Contabil Sef, Ec. Ordog Gyongyver, Ec.Szakacs Ileana, Administrator Dezsi Ioan, Jrs. Nemeth Ioan-Responsabil Achizitii publice. Pentru persoane juridice romane, - Certificat constatator, copie semnata si stampilata conform cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea nu se afla in incapacitate de plata. Copiile vor fi vizate pentru conformitate cu originalul.Pentru persoane fizice romane, - Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de implinirea contractului, copie vizat in conformitare cu originalul.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexand si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil prescurtat, vizat si inregistrat de organele competente - in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii a cel putin 1 contract in ultimii 3 ani, prin care sa se confirme executia similara (furnizare de produse) si care sa fi avut o valoare egala sau mai mare decat 108.000 lei., o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si dotari(mijloace de transport) utilizate pentru indepliniraea contractului., informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., Prezentarea de mostre a produsului ofertat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer