Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare lemn de foc esenta tare


Detaliu pentru invitatia numarul 345496
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROSIHIATRICA BRANCOVENESTI
Numar invitatie: 345496/17.04.2013
Denumire contract: Furnizare lemn de foc esenta tare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROSIHIATRICA BRANCOVENESTICod fiscal: 4322912, Adresa: BRANCOVENESTI NR. 215 JUD. MURES, Brancovenesti, Telefon: 0265-550011, Fax: 0265.550011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRANCOVENESTI NR. 215 JUD. MURES, Brancovenesti, Romania, cod postal: 547130, telefon: +40 265550011, fax: +40 265550011, persoana de contact: IOAN NEMETH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA, BRANCOVENESTI NR. 215 JUD. MURESRomania, cod postal: 547130, telefon: +40 265550011, fax: +40 265550011.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lemn de foc esenta tare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lemn de foc esenta tare, conform Caietului de sarcini. Valoarea estimata a contractului fara TVA este de 150.000, 00 lei.TVA.pana la data de 31.12.2013.
II.1.6) CPV: 03418100-4 - Lemn de esenta tare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta la cursul BNR se va raporta la data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 1 (una) zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO72TREZ4775006XXX003623 deschis la Trezoreria Municipiului Reghin, Beneficiar: Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Brancovenesti, cod fiscal 4322912 ; se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - in original, - depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante prgram caserie: Luni- Joi intre orele 8 - 12sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.(3)din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Procentul de garantie de buna executie este 5% din valoarea contractului de achizitie publica, fara TVA, Constituirea garantiei se poate face conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Declaratie privind eligibilitatea)-Completare formular 2;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare formular 3;3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?;4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?;5.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Completare formular 4;Declaratia privind calitatea de participant la procedura, conform art.46 din OUG 34/2006;6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ec. Rusu Laura Contabil Sef, Ec.Ordog Gyongyver, Ec.Szakacs Ileana, Administrator Dezsi Ioan, Jrs. Nemeth Ioan, Medve Mihai, Madarasz Simona-Cosmina. Certificat constatator, copie semnata si stampilata conform cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertelor.Pentru persoane fizice romane, - Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de implinirea contractului, copie vizat in conformitare cu originalul.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexand si traducerea autorizata in limba romana)Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentele in original sau copie legalizata, in situatia cand documentele au fost prezentate de acesta in forma copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil prescurtat, vizat si inregistrat de organele competente - in copie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii a cel putin 1 contract in ultimii 3 ani, prin care sa se confirme executia similara (furnizare de produse) si care sa fi avut o valoare egala sau mai mare decat 150.000 lei., o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si dotari(mijloace detransport) utilizate pentru indepliniraea contractului., informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., Prezentarea de mostre a produsului ofertat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer