Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare lemn de foc esenta tare(specie fag)


Detaliu pentru invitatia numarul 327958
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Numar invitatie: 327958/28.05.2012
Denumire contract: Furnizare lemn de foc esenta tare(specie fag)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: 0254233341, Fax: 0254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Romania, cod postal: 330180, telefon: +40 254233340, fax: +40 254234384, persoana de contact: RAMONA TUDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Sala de sedinte , parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare lemn de foc esenta tare(specie fag)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract defurnizarelemn de focesenta tare (specie-fag).Contractul presupune si serviciile de transport la sediul unitatilor din cadrul D.G.A.S.P.C. Hunedoara.
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 1264, 00 lei (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare la licitatie: conform cu prevederile art. 86alin (1) din HG 925/2006; sau Numerar la casieria institutiei (program de lucru cu publicul: luni ? joi 7:30?10:00; 13:00- 15:00, vineri 7:30?10:00; 12:00- 13:00).Contul de garantii al autoritatii: RO18TREZ3665006XXX000128, Trezoreria DevaAutoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1264, 00 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278 ^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor- Declaratie privind eligibilitatea (documentul va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul), se va completa Formularul 2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG. 34/2006se va completa Formularul 3Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG. 34/2006, se va completa Formularul 4 .Persoanele cu functie de de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintelor privind declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 sunt: Viorica Popescu ? Director General, Monica Georgescu ? Director Gen.Adj.Ec., Carmen Sorina Grama- Director Gen.Adj, Ramona Tudor ? inspector, Sorin Haiduc-consilier, Georgeta Popa ? sef serviciu Contabilitate, Cosmin Logojan ? inspector, Ion Popescu ? inspector.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va completa Formularul 5-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, se va completa Formularul 6- Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local.- Certificat de atestare/reatestare in activitatea de exploatare forestieraNote: - Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.* se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? Pentru persoanele fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului, (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.* se permite depunerea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta vasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anicare trebuie sa fie egala sau mai mare decat 126400, 00 lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta informatii cu privire la principalele livrari de produse similare din ultimii 3 ani.Se solicita prezentarea de parti relevante din cel putin un contract similar sau un numar maxim de 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 126400, 00lei insotite de recomandari.Dovada detinerii de parchetDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice(utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe) pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiDeclaratie privind respectarea conditiilor de munca, sanatate si securitate in muncain conformitate cu prevederile legii privind securitatea si sanatatea in munca din Romania, precum si a oricaror alte reglementari, in masura in care acestea vor aparea in perioada mentionata mai sus.Documentele emise de autoritati competente vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer